3 lipca 2013

You Me Bed Now!

26 komentarzy:
 
Wczoraj na FanPage pytałam Was co myślicie o takich luźnych stylizacjach z wykorzystaniem czapek, dziwnych nadruków na koszulkach, deskorolek ?! My z Mateuszem pomału próbujemy swoich sił w właśnie  w takich zestawach. Mówię "MY", bo właściwie blog od jakiegoś czasu tworzony jest wspólnie. Mateusz we wszystkim mi pomaga. Blog małymi kroczkami się rozwija, a to głównie dzięki Niemu - jest moim motorem :)
A wracając do zestawu. Polubiłam T-shirty z różnymi śmiesznymi nadrukami, a dzięki niektórym firmom możemy nawet sami zaprojektować dla siebie koszulkę. 
Czapka pojawia się dopiero drugi raz u mnie w postach, chyba nawet się tego nigdy nie spodziewałam :)
I to czego zawsze mi brakowało, czyli biżu. Dzięki uprzejmości LIPAPI moja ręka została przyozdobiona pięknymi bransoletkami, które połączyłam w jedną całość razem z zegarkiem. Jeśli przypadła Wam ona do gustu to obserwujcie mój FanPage, niedługo pojawi się konkurs wraz z Lipapi :)
Natomiast w tej chwili możecie wziąć udział w aktualnym konkursie prowadzonym razem z PersunMall.
Poświećcie dosłownie chwilkę, a jest warto.Czekają fajne nagrody, plus dodatkowo niespodzianka dla jeden osoby w postaci 100$ na wykorzystanie w sklepie :)







Bluzka - COCAINE CLOTHING || Legginsy - PRIMARK || Trampki - H&M || Bransoletki - LIPAPI

26 komentarzy:

  1. Zestaw Ci wyszedł świetny, wyglądasz fantastycznie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. pasują Ci takie czapki i zdecydowanie jestem na tak:) Wszystko świetnie. Twoje profesjonalne zdjęcia + uroda...aż miło oglądać:)pozdrawiam:) więcej postów w czapce:D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pozytywnie wychodzisz na zdjęciach:D
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam do Ciebie pytania a właściwie do Twojego chlopaka, w którymś z postow pisalas ze chodzisz na siłownię, ja mam problem z wielkimi mięśniami na rękach, jestem szczupla tak jak Ty moje ramiona wygladaja jak pudziana:/ strasznie sie tego wstydzę:( niestety mam je przez swoja prace bo bardzo dużo dzwigam, i z roku na rok wyrobily ni sie miesnie:(( czy da sie jakoś zmniejszyć je lub odchudzić? Bardzo będę wdzięczna za odp. Pozdrawiam cieplo. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć w jaki sposób możesz to zmienić. Generalnie jakbyś pracowała w inny sposób to myślę, że powinny trochę zmaleć. Niestety innych pomysłów nie mam...

      Usuń
  5. Świetny wygodny zestaw :) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszulka! Tak samo biżu, zazdroszczę Ci tych dodatków :) Zestaw super, akurat na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie ogladac Twoje zdjecia ;) nie wymuszony luz u was kroluje ;)
    fajny set!!


    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka jest bardzo fajna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biżuteria najlepsza!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie;)
    biżuteria jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja super, chyba takie na co dzień lubię najbardziej ;)
    no i dobrze Ci w tej czapce, sama wciąż się zastanawiam nad zakupem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny secik i naprawdę ciekawe zdjęcia ;) z przyjemnością się na nie patrzy!

    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietnie;)
    Usmiech powala;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. genialna czapka :D

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylowo i na luzie. Bardzo fajna letnia stylizacja:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jesteś!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. no...pasuje Ci...! Nie mówię, że źle Ci w sukienkach, ale takie Twoje wydanie o wiele bardziej mnie przekonuje :) widać, że dobrze się tak czujesz. Ja ostatnio sama eksperymentowałam na sportowo coś i...jednak nie :) Każdy wie, w czym mu najlepiej. Widać, że świetnie się tutaj sprawdzasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam,uwielbiam,uwielbiam oglądać Twoje stylizacje! niesamowicie wyglądasz! pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja ! Taka na luzie , idealna na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super :) Na luzie ale z gracją :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a gdzie kupilas zegarek? jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin