11 lipca 2013

Ethereal light set

56 komentarzy:
 
Znów post ze Starego Rynku, tym razem lekka, zwiewna sukienka razem z trampkami i biżuterią, a to wszystko w pastelowych kolorach :)
Post niebyłby kompletny bez torebki uważam, że idealnie skomponowała się z resztą.
Wykorzystaliśmy do zdjęć także balony ;) Co prawda kilka z nich nam pękło, ale to nas nie podłamało nadmuchaliśmy nowe ;)
Do tej stylizacji wybrałam skromną, delkiatną biżuterię od Malki
Chcecie jakieś konkretne stylizacje zobaczyć w moich postach ;)? 
Piszcię w komentarzach, a chętnie coś wymyślę i kilka z nich zrobię

Zapraszam również na konkurs, który odbywa się na facebooku



Torba - Full Spot Polska || Trampki - Stylowe Buty || Sukienka - Republic || Biżuteria - Malki

56 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie Kochana :)) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sukienka;-) pasuje do Ciebie taki styl;-)
    Zdjęcia są śliczne i pomysł z balonami super;-;-):-)
    Ps. Z uśmiechem Ci do twarzy;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja. Codziennie tutaj zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziutko :) te z podskokiem najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł z balonami. Idealnie pasują do sukienki i trampek :)
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. często malujesz paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnie ;) średnio co tydzień lub dwa ;)

      Usuń
    2. i jak pomalujesz to nie zmywa Ci się lakier przez tydzień? ;o
      ile warstw lakieru nakładasz?

      Usuń
    3. Ja mam żel na paznokciach. :)

      Usuń
    4. i czym to się różni od normalnych paznokci? przepraszam, że pytam ale nie mam pojęcia ;o

      Usuń
    5. Żel utwardzany jest pod lampa UV. Utwardza pazokcie, mozna tez przedluzyc. Starczy na 3 tygodnie :)

      Usuń
    6. i możesz wykonywać wszystkie codzienne czynności w tych paznokciach takie jak np. zmywanie naczyń? ja jak tylko pomaluję paznokcie i umyjęe naczynia to od razu wszystko mi odpryskuje :(

      Usuń
    7. z tymi nie ma problemu :) Możesz robić co chcesz:)

      Usuń
  8. chodzisz aktualnie na aerobik gdziekolwiek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę do Pure na zajęcia, jeśli mam wolną chwilę ;)

      Usuń
  9. ale pięknnie, cudownie Ci w takim kolorku, zresztą ślicznemu we wszystkim ślicznie :);*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor sukienki i kolor butów jak dla mnie idealnie ze sobą współgra. Jest kolorowo i bardzo przyjemnie dla oka :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje ubrania, figura, uśmiech wymiatają! uwielbiam tu wchodzić i odkrywać Twoje nowe stylizacje wspaniała blogerko!! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przyjemne zdjęcia, te balony dodają uroku.
    sukienka jest piękna, a bransoletka mnie totalnie urzekła! ;)

    dodajesz różne stylizacje, eleganckie i te na luzie,
    także mi tutaj niczego nie brakuje.. po prostu nadal stawiaj na różnorodność. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz;)
    sukieneczka cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne, piękne, piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeżeli jedziesz na zakup kosmetyczne czy ciuchowe o jedziesz sama czy z np.ciocią, mamą, koleżanką?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny strój i super zdjecia, twój blog podoba mi się coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w jakim wieku zrobiłaś sobie swój pierwszy tatuaż? Co Cię zainspirowało? Może jakiś post o twoich tatuażach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 16 lat mialam. Nic mni nie zainspirowalo bo byla to literka od imienia bylego chlopaka... obys ty nie wpadla na taki pomysł, bo ja musiałam przerabiac. Myślę że zrobie post o tatuazach. :))

      Usuń
    2. To czekam z niecierpliwością ;)

      Usuń
  18. Ślicznie wyglądasz! ;-))

    sanvves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. oddaj mi swojego cudownego fotografa:D

    OdpowiedzUsuń
  20. A co powiesz na zdjęcia w takim stylu?
    http://www.photoblog.pl/styleev/153247207

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomylslimy ;)ale cos sportowego na pewno sie pojawi

      Usuń
  21. Masz śliczny kolor włosów. Jakiej farby używasz ? :))

    OdpowiedzUsuń
  22. pomysł na zdjęcia z balonami trafiony! wygląda to świetnie:) Ty wyglądasz jak zawsze ładnie:D a trampeczki podobają mi się:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. całośc wygląda cudnie:) fajne połączenie sukienki z trampkami!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jak juz kiedys wspominalam, widzialabym Cie z czerwona szminka i wysoko spietym, ale luznym kucyku. Do tego cos eleganckiego i klasycznego jak spodnie w kant i koszula albo spodniczka/sukienka. Byloby seksownie, sensualnie i kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JESTEM ZA! CZEKAMY NA TAKI WPIS! JAK NAJSZYBCIEJ JULKA! ;)

      Usuń
    2. Paznokcie masz spiłowane na "proso" czy raczej na kształt migdała?

      Usuń
    3. Czytasz książki czy jakieś gazety?

      Usuń
    4. Raz paznokcie piłuje na 'kwadrat' raz 'migdał'
      Myślę, że zrobimy taki wpis :)
      A co do książek, raczej za nimi nie przepadam, gazet też, nie mam czasu na to :)

      Usuń
  25. pięknie ! zakochałam się w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna sukienka! I ten kolor trampek hmmm stylizacja urzekła:)
    a i ja również jestem za postem o tatuazach:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz.
    Pastelowo i kolorowo!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz

    kubernusiowaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjny look! SUPER sukienka!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Julka..od września idę do Liceum i w niedzielę mam pierwsze spotkanie integracyjne z moją przyszłą klasą. Kompletnie nie wiem w co się ubrać. Chciałabym wyglądać dziewczęco, ale i delikatnie no i modnie oczywiście aby zrobić dobre wrażenie :) Mogłabyś napisać w co Ty byś się ubrała przy takiej okazji? To bardzo ważne dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne masz te tatuaże i piękny kolor tenisówek!:D W końcu nie jakieś czarne czy białe... A i cudowne zdjęcia! Na prawdę super pomysł z tą sukienką i balonikami:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Zależało by to od pogody i od nastroju. Myślę, że wybrałabym coś spośród zwiewnej spódniczki z bluzeczką i ładnym łańcuszkiem jako dodatek. Zbyt oficjalny strój odstawiłabym, tak samo jak sportowy. Jak na pierwsze spotkanie ubierz się skromnie, z każdym kolejnym możesz już udziwniać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale problem jest tutaj, że ja nie mam żadnej zwiewnej spódniczki :( Myślałam aby (jak będzie ciepło ) ubrać spodenki jeansowe bądź z materiału brązowe i do tego jakaś zwiewna bluzka w formie takiej mgiełki. A gdy będzie chłodno to po prostu czarne legginsy, koszulka i sweterek..co myślisz?
      Radzę się Ciebie bo zawsze wyglądasz zjawiskowo :)

      Usuń
    2. Mysle, ze oba pomysły są dobre ;)

      Usuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin