25 lipca 2013

Perfect for evening

36 komentarzy:
 
Hej Kochane ;)
Dzisiaj mamy dla was lekki, przyjemny set. Idealny, aby wyjść wieczorem na miasto wraz ze znajomymi. Połączenie białej bluzki z jeansami zawsze się sprawdza. Gorzej z dobraniem reszty :)
Tym razem udało mi się znaleźć idealnie pasujące do siebie buty i torebkę. Dodatkowo kupiłam mega fajną gumkę do włosów w kształcie kokardki ;) Wszystko to znajdziecie w sklepie Stylowe Buty
Motyw z naszą wspólną bransoletką na tyle nam się spodobał, że kupiłam sobie dodatkowo kolczyki. Jeden wygląda jak chłopak, natomiast drugi jak dziewczyna ;)

Dzisiaj kończy się konkurs z cocaine clothing na facebooku ;)
Zapraszam do wzięcia udziału!!! <3

Zostawiam was ze zdjęciami, mam nadzieję, że się spodobają.

Buty, Torebka i Gumka do włosów - Stylowe Buty || Spodnie i koszulka - Prywatny sklep 

36 komentarzy:

  1. zdradź nam który prywatny sklep w poznaniu ma takie świetne koszulki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że w połowie miesiąca się dowiecie wszystkiego ;) Jak powstanie sklep internetowy.
      Prosimy o cierpliwość;)

      Usuń
  2. cudowny look! szpilki+torebka, spodnie... rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz podać nazwę i miejsce tego prywatnego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że w połowie miesiąca się dowiecie wszystkiego ;) Jak powstanie sklep internetowy.
      Prosimy o cierpliwość;)

      Usuń
  4. wygladasz bosko!
    spodnie buty strasznie mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no no no super rozkrecasz sie pozytwynie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :) cudowna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja a Ty jesteś śliczna :)
    wiem, że studiujesz kosmetologię i w związku z tym mam pytanie... jak jest na tym kierunku? nie mam nikogo ze znajomych kto mógłby mi coś powiedzieć o tych studiach więc mam nadzięję, że Ty mi coś napiszesz na ich temat :)) z góry dziękuje za odp. pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kierunek warty uwagi, szczególnie jak na 2 roku wybierzesz podologię ;), ja od zawsze chciałam to sutdiować, dlatego nawet się nie zastanawiałam co wybrać ;)

      Jak wiadomo wszędzie trzeba się uczyć, tutaj też. Minus jest taki, że w skali roku dość spora kwota wychodzi;(

      Usuń
  8. Świetna stylizacja !
    Buty i torebka są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. studiujesz zaocznie?

    OdpowiedzUsuń
  10. TAkie zestawy lubię najbardziej, luźno, a jednak stylowo :)
    http://evelinestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam przeczucie ze ten prywatny sklep to bedziecie wy go prowadzic:) i juz sie ciesze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo byśmy chcieli ale niestety to jeszcze nie ten etap ;)

      Usuń
    2. Ojej i moje marzenia legly w gruzach w każdym razie życzę wam tego z całego serca:)wykupilabym chyba wszystko :D pozdrawiam :*

      Usuń
    3. haha :D może kiedyś jak będą możliwości to spróbujemy własnych sił w branży odzieżowej ;)

      Usuń
  12. Ile spodnie kosztowaly? Sa super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały zestaw!!! aplikacja na blizeczce jst przepiękna. buty oraz torbka nadają całości letniego charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna bluzeczka! :)
    ale jaką ładną masz gumkę-kokardkę we włosach <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej.
    uwielbiam takie proste stylizacje. bardzo podoba mi się bluzka i ten dodatek. :)
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz bardzo ładnie, tak kobieco i świeżo!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz ślicznie:) uwielbiam te Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  19. buty nieziemsko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko super, a dodatki dobrałaś idealnie!!!
    Bardzo fajny zestaw :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie jak zawsze !!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzeczka ma bardzo ciekawe wykończenie! Świetnie uzupełniłaś tą stylizację! Nabrała wyrazistości! No nic dodać nic ująć, jak zawsze perfekcyjnie! Pozdrawiam i zapraszam do siebie Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. kolor butów i torebki w połączeniu z dżinsami wygląda świetnie:D
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin