14 lipca 2013

Black&White

31 komentarzy:
 
Dzisiejsze zdjęcia przygotowaliśmy dla Was w tonacji czarno-białej. Jest to drugi taki post i szczerze mówiąc bardzo mi się spodobał, mimo że zawsze szkoda było mi usuwać kolor ze zdjęć. No ale, nie możemy dodawać wciąż tego samego - nie może być nudno :)
Niedzielę, jako dzień wolny dla obydwóch z Nas spędziliśmy niestety nie odpoczywając ( robimy to co w ciągu tygodnia jest nie możliwe ) natomiast pod wieczór mogliśmy spokojnie sobie usiąść na działce, ze znajomymi. Przyznam szczerze, że przydałby się jeszcze jeden dzień lenistwa. Ja przynajmniej tak mam, że w niedziele myślę już o zbliżającym się poniedziałku - początku szalonego tygodnia.
Co do stroju - chyba przekonuję się do sandałków na obcasie. Mimo, że platformy cały czas skradają moje serce, to czasem dobrze jest ubrać coś 'lżejszego'. Jak każdy inny mój zestaw, jest on prosty. Na prawdę nie jest tu nic przekombinowane, a kombinacji bardzo nie lubię. Jedynie mocniejszym akcentem jest torebka w ćwieki i zwracający uwagę napis na bluzce. 
P.S. Sklepy z jakich mam rzeczy oferują nam teraz spore wyprzedaże, na prawdę byłam ostatnio zadowolona z zakupów nie wydając dużo pieniędzy :)
Buty, torebka i łańcuszek - STYLOWEBUTY || Spodnie - TERRANOVA || Bluzka - SINSAY 

31 komentarzy:

  1. fajnie dodac kilka zdjec black/white ale nie wszystkie, poniewaz nie widac jakich kolorow masz ciuchy np.spodnie :) moglabys dodac tez kilka kolorowych i bybylo by ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw na co dzień dla osób lubiących szpilki:) ja bym wybrała koturny albo płaskie sandałki, ale mam zamiar to zmieniać powoli. :D
    w Sinsay'u faktycznie mega przeceny teraz mają, też zakupiłam sobie koszulki i torebkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. prosto i fajnie, podziwiam< że chodzisz w tak wysokich butach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie jak zwykle, a te buty są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie paznokcie kochana? Pewnie jakiś nowy wzór się szykuje :D?

    OdpowiedzUsuń
  6. pracujesz gdzieś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w salonie urody Goddess https://www.facebook.com/Goddess.Twoj.Salon.Urody?fref=ts

      Usuń
  7. Zdjęcie są po prostu rewelacyjne!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzeczka i buty mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz:)
    buciki są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto robi Ci zdjęcia?? Czy to zawodowy fotograf?? Są bardzo ładne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robi mój chłopak, zdjęciami zajmuje sie od marca-kwietnia

      Usuń
  11. szkoda ze zdjecia sa czarnobiale bo nie widac bucikow :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te buciki. Super w nich wyglądasz;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Buciki w ten modny kwiatowy wzór naprawdę mnie urzekły! To jest prawda! Prostota nigdy nie musi być nudna! Lepiej, jak jest prosto i ładnie niż, gdy przekombinujemy i pojawi się totalne foux pas! Uwielbiam Twoją buźkę jest taka słodka i dziewczęca! Następnym razem proszę o pełen uśmiech!:) Pozdrawiam serdecznie Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw - bluzka i torebka genialne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość bardzo fajna- luźna i stylowa. Super t-shirt!
    Pozdrwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz świetne buty:) czasem w B&w też musi byc:) świetne zdjęcia:)
    zapraszam na nowy post www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. T-shirt super!

    http://nika-fashion-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny wpis :)
    Bardzo ładnie. Podoba mi się :)
    Cudnie :)


    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://swiatmlodejpelenlumpeksow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia :D
    Ładnie wyszłaś na nich!


    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. co pisze na tej koszulce ?

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin