21 lipca 2013

Beige wedges.

29 komentarzy:
 
Dzisiejsza stylizacja bardzo prosta, właściwie taki strój można u mnie praktycznie na codzień zobaczyć.  W tygodniu kiedy chodzę do pracy stawiam raczej na wygodny, komfortowy strój. Zazwyczaj do takich zestawów wystarczy dodać, np- biżuterie albo założyć wyższe buty i już mamy strój na wyjście. Wiele nie potrzeba :) Możecie zauważyć wiele złotych akcentów, które bardzo lubię, bo dodają każdemu zestawowi odrobinę elegancji :)
Zostawiam Was ze zdjęciami :)
Bluzka i spodnie - Prywatny sklep || Buty, torebka, naszyjnik - STYLOWEBUTY
i mój kochany fotografo :)

29 komentarzy:

  1. hej.
    bardzo fajna stylizacja. a najbardziej podobają mi się chyba spodnie. :) idealne na codzienne bieganie po mieście.
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna stylizacja:)Te spodnie są cudowne,zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super outfit,ale spodnie są fantastyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Julio,
    Nie do końca jestem przekonana do dresów i do butów na wysokim obcasie. Jednak u Ciebie się to prezentuje. Bluzka jest przepiękna.
    Mam jeszcze jedno pytanie, gdzie zakupiłaś tą przepiękną bransoletkę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak można układać tak nie stylistyczne zdania??? Przecież to tak razi w oczy! Daj komuś do przeczytania te Twoje wypowiedzi bo wychodzisz na naprawdę niezbyt rozumną istotkę, która nie potrafi sklecić kilku ładnych zdań. Nie pisze tego po to by Ci dokuczyć. Po prostu za każdym razem kiedy tu zaglądam zastanawiam się jak można tak niedbale pisać. A szkoda bo zdjęcia są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie ma zdjęcia całości. Poszczególne części outfitu są fajne, ale jak to prezentuje się w pełni niestety nie widać.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, lubię takie luźne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widac ze zaczelas czesciej nosic wysokie buty. :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja, niby na luzie, ale buty dodają to cos;) super wyglądasz!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah te koturny :D szkoda, że ja obawiam się takich wysokich :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Udana stylizacja :) jak dla mnie na duży plus

    OdpowiedzUsuń
  13. a spodnie w jakim sklepie? :) mogłabyś podać namiary? są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ile kosztowaly te spodnie? są super...szkoda ze prywatny sklep...

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie to połączyłaś:) bardzo mi się podoba to połączenie dresów z wysokimi butami:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie to połączyłaś! :D

    Koturny świetne!! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super te spodnie :). Czy możesz podać namiary na ten sklep?

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko super , tylko te buty bym zmieniła i było by idealnie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. extra spodnie oraz buty!
    z pomysłem:) efekt bardzo udany:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś bardzo śliczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Skąd te spodnie ? Świetne ; D

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin