16 lipca 2013

cobalt shoes.

47 komentarzy:
 
Kiedyś buty ze szpicem były bardzo modne, podejrzewam, że każdy je miał! Chyba im bardziej szpiczaste tym lepiej. Potem weszły okrągłe czubki, które zostały do dziś, a ten kto założył szpic został zmierzony wzrokiem od góry do dołu. Ale jak wiadomo moda do nas wraca - jeansowe spodnie z wyższym stanem, trampki, koszule w kratę, a teraz pomału i wyżej wymienione szpice. Ja jestem jak najbardziej na tak! Według mnie akurat ten model który prezentuję, w żaden sposób nie przypomina tych tandetnie kojarzących się szpilek, jak powie się SZPIC. Kolor jest dosyć wyjątkowy, ale stwierdziłam, że jeśli są to buty tylko na lato, a w lato przy opalonych nogach ładniej wyglądają kolory, to w moje ręce trafił kobalt :) 
Oczywiście nie każdemu przypadną one do gustu. Ja robiąc ten post nikomu nie narzucam zakładania ich na nogi. Więc uszanujcie to, że każdemu podoba się co innego. Jak najbardziej każdy ma prawo do komentowania, ale niech to będzie w miły sposób :)
Naszyjnik, Torba i Buty - STYLOWE BUTY || Spodenki - PRIMARK || Koszulka - REPUBLIC || Marynarka - BERSHKA 


Moja piosenka na dziś:
Miłego wtorkowego wieczoru :)

47 komentarzy:

  1. ja chyba się nie przekonam do tego typu butów:) ale stylizacja bardzo fajna:)
    zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wyglądasz, bluzeczka piękna a buciki w tym kolorze rewelacja!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mega buty! Wcale bym się nie wahała założyć:-). Dla mnie nie ma nic dziwnego w takim fasonie,normalna,zgrabna szpilka.Dokładnie jak piszesz,to nie tamte szpice, jak kiedyś;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. u Ciebie to dobrze wygląda, jakbym ja je założyła nie wiem czy tak dobrze by wyglądały, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mogę napisać, że po prostu okropnie, ale tylko dlatego, że sama takich nie posiadam a pragnę ^^
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi mega podobają się te buciki, krój świetny , a kolor megaśny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo stylowo :)
    Zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne buty<3

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie ale śliczne buciki! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. według mnie są fantastyczne :)! sama marzę o czarnych, niestety już są niedostępne :( podoba mi się również torebka - świetna!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy mi sie wydaje czy Ty masz tak pięknie umięśnione łydki??? Ja tez tak chce!!! A w tych szpilkach wyglądasz ślicznie i bardzo Ci pasują bo masz super nogi! Pozdrawiam:) P.S. Wykonujesz jakieś ćwiczenia ze masz takie zgrabne nóżki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam czas to chodzę na zajęcia pure pump :)

      Usuń
  12. Julia, te buty są piękne, ale ja to wgl jestem zakochana w asymetrykach i boję się, że przez Ciebie i te kupię ;)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem skąd w Twoim poście tyle obaw :) Buty śliczne. Sama mam pełno z takim noskiem, który nie ma kształtu szpicu, a migdałka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz:)
    kolor szpilek i naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  15. A ta koszulka to gdzie dokładnie kupiona?? Ślicznie i dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  16. buty są genialne! uwielbiam takiego typu!:D

    OdpowiedzUsuń
  17. buty śliczne, choć wyglądają na mało wygodne, ale czego się nie robi dla efektu.
    Stylizacja i buty piękne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobiecy zestaw, a buty rewelacyjne :D ale podstawowe pytanie to czy wygodne? ;>
    Pozdrawiam, Justyna. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przecież te buty są przecudowne i kolor i krój czy jak to się tam nazywa:) wg mnie masz najlepsze stylizacje na całym internecie!

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam krój tych szpilek, nie tylko wyglądają szałowo ale są wygodne ! brawo za wybór kroju i koloru super !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne szpileczki :) a Ty jak zawsze prezentujesz się rewelacyjnie :)
    Super, że dodajesz tak często wpisy :*

    OdpowiedzUsuń
  22. idealna marynarka *.*
    i super buciki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Co masz wytatułowane na obojczyku ?:) Jesteś bardzo piękną dziewczyna pozazdrościć ! :):*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne buty, fajny kolor :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  25. Szpilka to najfajniejszy element całości!

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszulka wspaniała!!!!! aaaaa piękna blogerko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Boskie są te buty! W ogóle cała stylizacja super ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ty jesteś z Poznania? o.O Czy tylko mi się wydaje, że to Cytadela? ;>
    Stylizacja piękna, ale mogłabyś dać jeszcze fotkę na stojąco i kieckę całą pokazać ;) Butki też ładne, chociaż nie lubię, jak wystają palce :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ty jesteś z Poznania? o.O Czy tylko mi się wydaje, że to Cytadela? ;>
    Stylizacja piękna, ale mogłabyś dać jeszcze fotkę na stojąco i całość pokazać;) ;) Butki też ładne, chociaż nie lubię, jak wystają palce :D

    OdpowiedzUsuń
  30. zajebista stylizacja. <3 bardzo podobają mi się buty, są niesamowite. :) to prawda, że moda wraca, dlatego czasami wystarczy wyciągnąć stary ciuch z szafy, troszkę go przerobić i jest idealny. :)
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. masz piekny kolor włosów możesz sie pochwalić jaka farba i kolor ?:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Tym razem Garnier ciemny braz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne te szpilki :) Od jakiegoś czasu przeglądam Twojego bloga, wydajesz się być meeega sympatyczną dziewczyną. Aż miło się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ładna marynarka:)
    buty także mi się podobają, szczególnie ich kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Skąd tyle wątpliwości? Przecież buty są piękne, popularne i bardzo modne. Wg mnie wydłużają nogi, a Tobie bardzo pasują.

    OdpowiedzUsuń
  37. Utknęłam na Twoim blogu na dobrą godzinę ;) Przejrzałam kilkanaście postów i nie mogłam oderwać wzroku. Jesteś taka śliczna! Stylizacje fajne, proste, nieprzekombinowane. Jestem zachwycona! Masz we mnie nową fankę ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. piękna torba, cudna stylizacja. NO I CUDNA PIOSENKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz na nogach moje wymarzone buty ! Oddawaj ! :D

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin