12 lipca 2013

Touch of elegant.

40 komentarzy:
 
Każda z nas ma czasem ochotę na trochę elegancji. Ubrać sukienkę, wysokie buty i ładne dodatki i poczuć się w 100% kobieco. I ja mam taki dzień, bo z reguły na co dzień noszę sportowe rzeczy i myślę, że od czasu do czasu można pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa ( w moim przypadku to szaleństwo )
W końcu mogłam pokazać jedną z moich ulubionych sukienek, która czekała w szafie na cieplejsze dni. Mimo, że jej materiał nie jest specjalnie cienki/letni to jakoś nie mogłam się do niej przekonać nosząc w zimę, do rajstop i kozaków. Jest bardzo prosta, jej krój i przyozdobiony perełkami kołnierzyk sprawia, że nie zwraca uwagi się na to, że za długa nie jest :)
Dzięki StylowymButom mogłam poczuć odrobine kobiecości, wysokie STYLOWE platformy - nie da sie ukryć - robią wrażenie, a biżuterię zamiast jako naszyjnik wykorzystałam jako bransoletke. 

Biżuteria, Buty i Torebka -STYLOWE BUTY || Sukienka - H&M

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny look- stylowy, kobiecy i elegancji, idealny na romantyczną randkę! Sukienka jest piękna!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. przepiekna;) uwielbiam takie proste stylizacje.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. co to za lakier na paznokciach? ten neonowy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarówno sukienka jak i buty przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. w każdym wydaniu wyglądasz świetnie :) wychodzisz też tak ubrana na co dzień?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka, bardzo delikatna. Naszyjnik w roli bransoletki fajnie wygląda;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne, klasyczne zestawienie :) ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz rewelacyjnie, jesteś prześliczna!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę wiedzieć co oznacza Twój tatuaż na kostce? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie ,że dodajesz teraz tak często posty:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna stylizacja. minimalizm czasami potrafi bardziej oczarować niż najbardziej wymyślny outfit. :)
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka bardzo ładna, też poszukuję takiej w kolorze białym:)
    podziwiam Cię za noszenie takich butów, to już druga stylizacja, którą widziałam z takimi szpilkami:) ja jeszcze muszę potrenować. xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Co się dzieje z twoimi zdjęciami? Nie mają ostrości (tak samo jak w poprzednim poście) jedynie drugie i ostatnie zdj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedz jest prosta ustawiamy w miare niskie iso zeby zdjecia byly w czyste i jak robimy zdjecia kolo 19-20, swiatlo nie jest za dobre dlatego tez czasy są na poziomie 1/20- 1/40s kazde delikatne ruszenie sie Julki czy moje powoduje delikatne rozmazanie...

      Usuń
    2. Wg mnie bardzo psuje to zdjęcie :) Ale róbcie jak uważacie :)

      Usuń
  14. zapuszczasz włosy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ ty jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostrzegam na paznokciach u stóp ciekawy kolor... :)
    Jesteś idealnym przykładem na to jak nie raz nie wiele trzeba by pięknie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka, o butach nie wspomnę <3 wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. dawno kupowałaś tą sukienkę? jest prześliczna, ale sprawdzałam w H&M na stronie i jej nie było:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w grudniu i w Anglii, nie widziałam jej w PL :(

      Usuń
  19. wzorujesz się choć odrobinę na Kenzie?

    OdpowiedzUsuń
  20. http://kenzas.se/2013/01/24/happy/ ubierasz się tak czasami? CHodzi mi o spodenki i do tego jakaś koszulka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. tez sie zastanawialam nad kupnem tych butów ale nie wiem czy wygodne....a stylizacja rewelacyjna:))

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! szpilki robią ogromne wrażenie! uwielbiam takie eleganckie stylizacje :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. MEGA elegancko:) wyglądasz prześlicznie w tej elegancji:D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja mam prośbę, zrob taki post i stylizacje jak ubierasz sie na impreze np. Trzy propozycje, co Ty na to?? :)
    P.S. Będzie zakladka co sprzedajesz z ciuszków???:) pozdrawiam. Aga:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zakładka będzie tylko potrzebujemy trochę czasu na to ;)

      Usuń
  25. cudownie wyglądasz w tych butach! :)

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz ślicznie. A buty po prostu zabójcze.:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz, elegancja pełną parą:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również nie nosiłabym tej sukienki w zimę , zapewne z powodu koloru , który jest idealny na lato a nie na zimę :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin