28 lipca 2013

Long black dress

38 komentarzy:
 
Jak już w którymś z ostatnich postów mówiłam, maxi sukienka na pewno się jeszcze pojawi. I voilà. Pomału zaczęłam dodawać dosyć kobiece, eleganckie zestawy. Nie wiem czy to dobry pomysł? Może wolicie bardziej sportowe stylizacje? A może jesteście właśnie za taką różnorodnością? Sama nawet nie wiem w jakich lepiej się czuję?! To chyba zależy od dnia, od okazji, od nastroju - przede wszystkim :)
Dzisiaj czerń - czarna długa sukienka, której krój uwielbiam i czarne eleganckie szpilki, które jeszcze nie raz się tu pojawią, a do całości złote dodatki w postaci torebki z ćwiekami i bransoletki połączonej z pierścionkiem. Wszędzie takiej szukałam i znalazłam w końcu! :)
Zapraszam do oglądania zdjęć :)
 
Buty, torebka i bransoletka - STYLOWEBUTY || Sukienka - prywatny sklep

38 komentarzy:

  1. hej.
    bardzo ładna sukienka, ale jednak najbardziej podoba mi sie bransoletka. mało spotykana a jaka cudna. buciki też super.
    i ja osobiście jestem za różnorodnoscią w stylizacjach :D
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz zjawiskowo. Zdecydowanie wolę Cię w takich kobiecych, eleganckich zestawach. Podoba mi się wszystko, sukienka, buty, torebka, bransoletka - świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. łał ślicznie! sukienka jest śliczna:) ja tam jestem za różnorodnością! Tobie zabawa z modą wychodzi idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem za różnorodnością. Twoje stylizacje są coraz lepsze, wyrabiasz sobie nowy niebanalny styl, świetnie komponujesz ze sobą ubrania. Nigdy nie rezygnuj z prowadzenia tego bloga!

    p.s - nie wiem czy wiesz, ale masz świetne nogi! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie, kobieco i zmysłowo! :) zazdroszczę sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  6. masz jakas umowe z stronką stylkowe buty?:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauważyłam że od jakiegoś czasu na blogu pojawiają się stylizacje bardziej elegantsze czyli sukienka i szpilki. Dobrze wiemy że nie lubisz chodzić w szpilkach bo są one niewygodne a tu proszę, co post buty na wysokich obcasach. Coś się zmieniło? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak nauczyłam się w nich chodzić :D

      Usuń
    2. I bardzo dobrze że tak często pokazujesz się w nich na blogu bo nie dosyć że wyglądasz cudownie, jak prawdziwa kobieta, to zo zestaw to buty masz lepszejsze! :):):)

      Usuń
  8. Łał, ładna sukienka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ŁAdna sukikenka, ale u mnie dziś w 35 st pogodzie czerń by nie przeszła pod żadną postacią! :)

    http://evelinestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku napatrzeć sie nie mogę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka ! :)
    Z każdym kolejnym postem zaskakujesz mnie coraz bardziej. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bardzo lubię to, że pojawiają się różnorodne stylizacje, jest element zaskoczenia, ciekawość co tym razem się pojawi, a nie monotonia:)
    tutaj bardzo podobają mi się buty i torebka:) wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem za różnorodnością- jak większość chyba:-)
    Piękna stylizacja. Buty są obłędne:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. jej kochana wygladasz naprawde wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz, ale czy sukienka nie jest za duża? widać to po biuście..:p

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna sukienka i szpilki <3 jednak torebkę zamieniłabym na coś delikatniejszego

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka od razu wpadła mi w oko, całość rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjnie wyglądasz, lubię Cię w takich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna sukienka
    Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał, cudowna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boska sukienka !

    http://slowajakwiatr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Co zdjęcie to piękniejsze!:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz cudowne włosy. Zazdroszczę Ci ich.
    Sukienka jest bardzo ładna.



    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz!

    ja lubię jak zesatwy są różnorodne, sama lubię raz ubrać się bardziej sportowo, raz bardziej elegancko, nie lubię nudy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. na pewno z takim gustem jaki masz( co widac po zestawach) wybierzesz coś w czym będziesz wyglądała cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz ;) Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin