9 lipca 2013

Niedzielny odpoczynek.

39 komentarzy:
 
Mam dla Was niedzielne zdjęcia, był to jedyny dzień wolny, kiedy mogliśmy trochę odpocząć. Po całym tygodniu pracy i siedzeniu w 'mieście' wybraliśmy się na działkę. Razem z Mateuszem mamy działkę obok siebie, stamtąd właściwie znamy się od 'małego', a teraz jesteśmy razem :) Nasze rodziny się znają jak to działkowi sąsiedzi. Nie pomyślałabym nigdy hmm :) A co do stroju. Lekko, wygodnie, adekwatnie do pogody, idealnie na działkę, a żeby nie było nudno dodałam naszyjnik, który kontrastuję z bluzką, a pasuję do spódniczki :)

Zapraszam na konkurs facebookowy z LIPAPI :)

K L I K

Sukienka (jako bluzka) - PRIMARK || Spódniczka - ALLEGRO || Buty - SPORTSDIRECT || Naszyjnik - NEW LOOK


39 komentarzy:

  1. uwielbiam Twój uśmiech! :)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw:) wszystko wygląda tak lekko i wygodnie:) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny zestaw idealnie skomponowany:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny raz to mogę śmiało napisać, jesteś piękna! :) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo promiennie i delikatnie:-) Masz piekny usmiech:-)
    Widzisz jak to jest, nigdy nie wiadomo co nam czas przyniesie;-) albo kogo:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś dać linka do spódniczki? Piękny, dziewczęcy, letni zestaw. :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś podać link do spódniczki? :) Piękny, dziewczęcy, letni zestaw :) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie :) obcięłaś włoski :)? bardzo mi się podoba zestawienie bluzki z tym naszyjnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o wiele lepiej wyglądasz w krótszych włosach, na prawdę!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz:)
    wszystko mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny casualowy look :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia jak zawsze śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny, lekki outfit, na teraz idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabyś podać link na allegro gdzie kupowałaś tą spódniczkę?
    Ślicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajna sukienka :) a najlepsze są te dwa tatuaże wstążeczki na udach ale to ładnie wygląda :) heh..masz świetny styl ...

    OdpowiedzUsuń
  16. mega wakacyjnie!:) spódniczka przypadła mi do gustu:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:D
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. taka sama jest historia moja i mojego chłopaka, też znamy się od wielu lat "z działki", bo również mamy je koło siebie, a teraz również jesteśmy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zwykle swietne zdj, mam prosbe moglabys sie zapytac swojego chlopaka jaka lustrzanka jest najlepsza dla poczatkujacych? widac zna sie na temacie wiec moze poradzi, poniewaz chce sobie kupic pierwsza lustrzanke i chcialabym jakis opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się uczyłem na Nikonie D3000 z obiektywem 18-55mm i nadal się uczę tylko, że teraz zmieniliśmy aparat na Nikona D5100 :) To, że potrafię zdjęcia robić to za dużo powiedziane, póki co uczę się fotografii od 4-5msc, więc przede mną jeszcze długa droga. Wszystko zależy od budżetu jaki chcesz przeznaczyć na sprzęt ;) Najlepiej poczytać opinie, recenze, porównania w internecie, żeby wybrać dla nas najodpowiedniejszy aparat :) Podsumowując wszystko zależy od tego ile chcesz wydać oraz od tego jakie zdjęcia chcesz robić(tzn wybrać odpowiedni obiektyw, ewentualnie dokupić później)

      Usuń
    2. dziekuje za odp :)

      Usuń
  19. Jesteś piękna, masz taką delikatną urodę :))
    No i Twoje zestawy zawsze są świetne :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz śliczny kolor włosów. Jakiej farby używasz ? :))

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś piękna! super strój :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zauroczona Twoją urodą! A przede wszystkim uśmiechem. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny look, wszystko fajnie współgra,
    co mnie dziwi trochę, bardzo podobaja mi się Twoje buty ;)
    ja też ze swoim chłopakiem znałam się 'za dziecka' ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz! Kocham Twoją urodę, jesteś przepiękna!! ♥ Najładniejsza bloggerka jaką znam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś śliczna :) uwielbiam oglądaC Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. O jej uwielbiam takie zestawy - dziewczęce ale swobodne i wygodne :)
    I do tego te buciki <3 Super bo można tak się ubrać i na randkę i na spacer i na spotkanie ze znajomymi :)

    Pozdrawiam,
    www.twowayto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Naszyjnik <3 Fajnie się prezentujesz! Jestem na TAK:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. w sh czasem mozna znaleźć naprawdę fajne rzeczy. :))
    a Ty jak zwykle wyglądasz pięknie! ;*
    i przy okazji chciałam prosic o pomoc w konkursie na Twarz Ostrzeszowa. http://miss2013.ostrzeszowinfo.pl/kandydatki/11-ilona-kubczak
    z góry dzięki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Wybitny material. Czekam na wiecej!

    Here is my page: natural farmaceuticals

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietny opis. Oby wiecej!

    Feel free to visit my website - natural pharmaceuticals opinie
    (www.go2article.com)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspanialy artykul. Oby wiecej!

    My weblog; natural pharmaceuticals

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyjemny material. Mam nadzieje na kolejne!

    my weblog :: opinie o natural pharmaceuticals

    OdpowiedzUsuń
  33. I read this piece of writng fully about the comparison of latest and previous technologies, it's
    remarkable article.

    My homepage :: apartamenty Bieszczady

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin