18 lipca 2013

neon craziness.

33 komentarze:
 
Tak jak pisałam na blogu - jest neonowo :) Aktualnie u nas w pracy jest to najczęściej robiony kolor na paznokciach. Ja osobiście tez przepadam za tym kolorem w każdym wydaniu, dzisiaj akurat jest to żółty neon jako bluza i buty. Trochę szalony zestaw, na pewno wyróżniający się z tłumu, dlatego przełamaliśmy go czernią. Stwierdziliśmy, że dodatki typu biżuteria już się tutaj nie nadają, ponieważ zestaw sam w sobie jest już na tyle odważny, ze nie ma potrzeby dopełniać go.
Pewnie wiele z Was nie założyło by tak wyróżniających się rzeczy, ale nie ma co się szczypać, trzeba przełamać granicę wstydu - ja pomału też zaczynam korzystać z tej rady :)
Miłego wieczoru ;)








Bluza - DZIOOOPLA  || Legginsy - SINSAY || Buty - SPORTSDIRECT || Czapka - STYLOWEBUTY

33 komentarze:

  1. wooow. bardzo pozytywne zaskoczenie.
    Świetny zestaw i rewelacyjnie w nim wyglądasz. :)
    Też jestem za przełamywaniem barier. Takie kolory idealnie się do tego nadają. :)
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz;)
    każda rzecz jest fajna, zarówno osobno jak i w połączeniu z resztą;)
    podoba mi się bardzo taki zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz obłędnie!:) idealnie dopasowany kolor butów i bluzy:) mistrz stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nosiłabym taką bluzę bez wstydu:-)
    Wyglądasz obłęenie w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam neony! świetny set :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestaw, cała Ty piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne strój, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw ;)

    http://xkarolajnxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny look:0
    bluza świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham takie bluzy! Super:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jesteś! Zestaw świetny. Dobrze zrobiłaś w kwestii dodatków - rzeczywiście gdybyś się obwiesiła biżuterią, byłoby zbyt wiele. A tak jest rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super- genialnie wyglądasz w takim zestawie :) A ta czapka... zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. z ubraniami rzucającymi się w o czy jest tak , że na początku dziwnie się w nich czuje, ale potem oraz częściej takie się kupuje i nosi bez problemu:D bluza wykonana z pomysłem, bardzo ciekawie:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hej!:) Jaki masz rozmiar tej bluzy? i drugie pytanie czy ta bluza wydaje Ci się być dobra jakościowo czyli tak jak wygląda i sie prezentuje czy taka jest w rzeczywistości?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar bluzy to S, bluza jest bardzo dobrej jakości i od środka jest bardzo ciepła.

      Usuń
  15. Taki sportowy styl bardzo dobrze do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. JAKA TY JESTEŚ PIĘKNA :OO i stylizacja także cudowna *.*
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zestaw genialny ale jak dla mnie za dużo photoshopa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia prócz efektu, który łatwo zauważyć bie zostały dotknięte photoshopem;)

      Usuń
  18. świetnie, to jest właśnie takie po 'Twojemu' :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog, pierwszy raz tu jestem i od razu bardzo mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluza i czapa są świetne! ;)
    Pozdrawiam,
    missionpassionfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny outfit !
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaa i jak spojrzałam na to 6 zdjęcie to aż się przeraziłam :) Gratuluję odwagi . :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz ;) Super .

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin