1 lutego 2012

Co nowego?

23 komentarze:
 
Czy wy również nie lubicie tego mrozu ? -10 stopni, odczuwalna dwa razy taka! Nie znoszę takiej pogody. Eliminuje ona jakiekolwiek wyjście z domu, a co dopiero zrobienia zdjęć :O
Także apeluję o trochę więcej stopni, ponieważ 
'moje nowości czekają, aż wyjdę z nimi z domu' ! :)

A więc pierwsze nowości jakie pojawiły się u mnie to przeurocze pierścionki od EdiBazzar :)



Na prawdę zachęcam Was dziewczyny do odwiedzenia ich stronki! Mają Oni mnóstwo pięknej biżuterii i zegarków. Wszystko robione z pomysłem, np pierścionek wąs, czy wisiorek z aparatem Nikon. A w dodatku ich ceny są na prawdę niskie! Zachęcam również te osoby, które nie mają pomysłu na prezent! :) A EdiBazzar bardzo dziękuję za ten uroczy prezent! :)

Niedługo pojawi się stylizacja z tymi pierścionkami :)
Ściskam Was gorąco w ten mroźny dzień! :) 



23 komentarze:

  1. tez mam ten piersconek z serduszkami i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myslałam że twoj blog bedzie normalny i ciekawy, inny niz reszta ale zaczynasz sie juz sprzedawac! Powstanie kolejna blogereczka ktora jest chodzaca reklama :/

    przykre

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak napisala jest za zimno bo wychodzic na zdjecia, a ze chce opublikowac jakiegos posta w tym temacie to zostaje np wlasnie taka prezentacja bizuterii. To chyba normalne ze poleca i pokazuje skad ja ma, tak samo podpisuje skad ma ciuszki. Jak masz problem to poprostu tu niezagladaj ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie zgadzam się z przedmówczynią :) Ładne pierścionki :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tylko ze ona poleca to tylko dlatego ze dostala to za DARMO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to załóż sobie bloga i DOSTAWAJ TEZ COŚ ZA DARMO :) wtedy możesz się wypowiadać jak to z tym jest! ludzka zazdrość nie zna granic! :D

      Usuń
  6. Słuchaj, sama wybieram sobie to co chcę, więc z czystym sumieniem to polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam wrażenie, że jest przynajmniej -30 oO jestem w stanie przejść tyle co od domu do samochodu i od samochodu do domu (zwykle poruszam się pociągiem, ale teraz 800m do przejścia wydaje się dużo większym odcinkiem, a co gorsza pociągi mają tendencje do zamarzania i w związku z czym nieprzyjeżdżania eh)
    a pierścionki są fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne pierscionki :) A czy w tym sklepie jest minimalna kwota zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne pierścionki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te pierścionki :) Świetnie , że je pokazałaś bo ja też mam zamiar zrobic zamówienie w tym sklepie a co do cen to masz rację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne pierścionki zwłaszcza ten z prawej :)
    POZDRAWIAM i zapraszam do mnie do nowo powstałego bloga :*
    http://angeliqueangie-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne rzeczy mają i rzeczywiście w cenach niższych od tych sieciówkowych nawet, ale do tego dochodzi koszt przesyłki...więc w sumie wychodzi na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mam pierścionek wąsy ale zamawiałam z innej stronki :D
    a serca mam na sprzedaż na szafie :)) (kontakt na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne:) tez podoba mi sie biżuteria z tej stornki,jest bardzo fajna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. pierścionek- wąs bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierścionek z wąsami jest genialny ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. wąsy rewelacyjne!!
    pozdrawiam serdecznie

    zapraszam mon-papillons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Codziennie zaglądam na Twojego bloga ;) Jesteś urocza.

    OdpowiedzUsuń
  19. oni poprostu kupują na ebay.... te wszystkie rzeczy można tam kupić jeszcze taniej niż na tej stronce

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello everyone, it's my first pay a quick visit at this website, and paragraph is in fact fruitful in favor of me, keep up posting these types of articles or
    reviews.

    Feel free to surf to my website ... CT limo

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin