29 lutego 2012

Nowości w szafie!

48 komentarzy:
 
Nie mam jak dla Was przygotować żadnego outfitu, nie mam przy sobie fotografa, a poza tym pogoda nie jest zadowalająca. Dlatego:
Dzisiaj szybciutki wpis o nowościach w mojej szafie! :)


Pistacjowa marynarka i pomarańczowa spódniczka pochodzące ze sklepu Jesteś Modna!
Zdjęcia nie oddają prawdziwego koloru tych rzeczy! W najbliższym czasie pojawią się one w outfitach!  




  Wszystkie powyższe rzeczy pochodzą ze sklepu Primark. 'Indiańska' kamizelka, kolczyki pióra, torebka (w  końcu w innym kolorze niż czarny!). Kurtka wyhaczona za 5 funtów i pierścionek na dwa palce! :)

 
Plisowana spódniczka przed kolana pochodząca ze sklepu RetroFuturo! 
Już mam na nią pomysł ;)

Oczywiście nie mogło zabraknąć miętowych spodni! Gdy przygotuję dla Was outfit z nimi, zobaczycie ich prawdziwy kolor, który niestety zdjęcie trochę przekłamuję :) Spodnie pochodzą ze sklepu Internacionale! 


Marynarka w kolorze pastelowego różu! Tak samo jak miętowy kolor, pastele są w tym sezonie hitem! :)
Marynarkę dostałam od mamy, pochodzi ze sklepu Marks&Spencer! 


I na koniec, w ramach przypomnienia jak wyglądam hehe :) Jak widzicie doczepiłam włoski! W całej okazałości zobaczycie je w następnym outficie! Jednak mogę powiedzieć, że włosy są bardzo ładne, naturalne! Idealnie trafiłam z kolorem, nie musiałam farbować specjalnie swoich włosów. Długość ich to ok. 55 cm, jednak trochę je skróciłam :)
Włoski pochodzą ze sklepu CosmoShop!




 
Pozdrawiam! :) 
 

48 komentarzy:

  1. Wszystko boskie! I widze, że z JesteśModna mamy te same ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm, wszystko cudowne :) rurki i marynarka ostatnia najlepsza :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ciuszki :) choć ta pierwsza marynarka tak na wieszaku wygląda kiepsko, więc czekam na stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam doczepy, jednak w nich nie śmigam, bo mi przeszkadzają po prostu :P

    Pozdrawiam :) vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a ty pracujesz w koncu czy nie? musisz miec duzo kasy te ciuchy sa raczej drogie, a moze zrobisz wyprzedaz szafy?:) chętnie bym cos odkupila od ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wszystkie rzeczy, które kupuję są tanie. Nie mam pieniędzy tyle, żeby ubierać się w drogich sklepach typu : H&M czy Zara.

      Usuń
  6. nie dosc ze jestes sliczna, to jeszcze masz piekne ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    Powiedz cos wiecej o włosach - probowalas je pofarbowac? Zdejmujesz je do mycia głowy czy nie ma problemu jak maja stycznosc z woda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie farbuję ich, bo kolor jest identyczny. Jeśli będę je myła to dam opinie, bo jak na razie miałam je raz na sobie :) Poza tym to są clip-in, więc zakładam tylko jak wychodzę.

      Usuń
    2. Posiadam takie włosy już ponad rok:) Nie farbowałam ale myłam kilka razy nic im nie jest choć powinno myć się je jak najrzadziej bo podobno środki chemiczne(czyt. szampony) je niszczą zresztą i tak się nie przetłuszczają wystarczy że się je rozczesze i są jak po umyciu. Jedyny problem po umyciu to to że się kręcą i trzeba je wyprostować tylko porządną prostownicą bo zwykła mogłaby je zniszczyć;) Polecam wszystkim też zamawiałam z tej strony i też trafiłam w kolor;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. ach jakie cudne pastelowe kolorki! mięta w tym sezonie to jest to - aż czuć od niej wiosnę na kilometr!
    rewelacyjna indiańska kamizelka - świetne łupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram, super zakupki :) w szczególności spodnie i spódniczka :)

      Usuń
  9. kochana juz niemoge sie doczekać co wykombinujesz z tymi ciuszkami! :) cudowne te pudrowe marynarki ah zaraz sie rozpłynee.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaintrygowała mnie ta kamizelka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne marynarki, toreba i rurki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetne nowości! podobają mi się głównie miętowe rurki i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie mi się podobają :)
    I nigdy bym nie powiedziała że to są doczepione włosy, gdybym nie widziała wcześniejszych zdjęć :)

    Jeśli lubisz biżuterię to zapraszam do siebie i na facebooka https://www.facebook.com/pages/Kocham-bi%C5%BCuteri%C4%99/324740324244493 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko boskie :) też chce takie wiosenne nowości. zazdroszczę
    http://souloffashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie najlepsze, też szukam takich ale niestety niedawno zamówiłam na allegro miętowe a przyszły ani to zieleń ani to mięta ehh nigdzie nie mogę dorwać takich typowo "miętowych"


    ZAPRASZAM już 1 marca na GIVEAWAY z Okazji Dnia Kobiet :)))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miętowe spodnie rlz, ja widziałam takie w cubusie :) pozdrawiam :)

      Usuń
  16. zakupy do pozazdroszczenia:)
    i podebrania:D

    pozdrawiamy ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahhh ten PRIMARK! Zawsze gdy ktoś mnie odwiedza z Polski czy to z rodziny, czy to jakas kumpela (sama mieszkam w Anglii) to z Primarku nie może wyjść, przez dobrych kilka dni!! Wiosenne outfity górą! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanie co do tych włosków ;) Z ilu taśm się składają i czy są gęste ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marynarka różowa, spodnie i pomarańczowa spódniczka ---> chce je !!!!

      Usuń
    2. 3 taśmy z 3 spinkami.
      2 taśmy z dwoma spinkami
      2 taśmy z jedną spinką.

      są gęste. po ścięciu swoich włosów, końcówki mam dosyć grube, ale dały sobie z nimi rade ;)

      Usuń
  19. wow świetne rzeczy, oczarowały mnie dokładnie 3: pomarańczowa spódniczka, miętowe rurki i pierścionek OMG są boskie;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pastele będą modne tej wiosny - już są :) i plisowanki mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ciuszki, podobają mi się bardzo :-)
    jak kupujesz ubrania z Primarku? napisz proszę na moim blogu
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne te zdobycze twoje :)
    Moje serducho skrada ta pomarańczowa spódniczka akurat o takim fasonie spódnicy marzę a nawet i kolorze ale nie pogardziłabym też szafirową :)
    Ta marynarka ostatnia też ma coś w sobie taka bardzo dziewczęca ; koniecznie przygotuj z nią jakiś outfit :)
    Pierścionek na dwa palce to też rzecz którą chętnie bym przygarnęła :) A napis na nim super :)

    To tyle ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne marynarki !!! ostatnio polowałam na podobną kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne spodnie i pierścionek <3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:

    http://brzysiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Szalenie podoba mi się pomarańczowa spódnica! Jest piękna!!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Indiańska kamizelka super! Szukam takiej od zeszłego roku, ale nie mogłam znaleźć... Chyba do Anglii czas się wybrać :p

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice post! :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kamizelka jest super!!! Frędzle jak najbardziej na czasie:) Ja stawiam na dodatki torebę i buty w odcieniu gorzkiej czekolady:)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna plisowana spódnica!

    http://nataliesstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne spodnie! Też poluję na taki kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  31. widać, że zakupy udane :) my szczególnie zakochałyśmy się w kurtce i pierścionku <3
    zachęcamy do obserwacji naszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne rzeczy! Ja takich miętowych spodni szukam już od dawna, są cudne! <3

    http://szafa-aleksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudeeeeeeeeeeńka!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ile wspaniałych rzeczy! <3 Piękne są.
    A Ty śliczna! :-D ;-*

    OdpowiedzUsuń
  35. chciałam zamówić taką plisowaną spódniczkę w retro ale nigdzie jej nie widze :-(

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin