24 lutego 2012

Koronkowa sukienka!

62 komentarze:
 
Hej! :)

Jak pamiętacie, zdjęcia z ostatniego postu robione były na 'dachu' Starego Browaru. Bardzo spodobało mi się to miejsce i pojechałam tam jeszcze raz! Okolice Starego Browaru, jak i sam Browar są ciekawymi miejscami do robienia zdjęć, ale również do spędzenia tam czasu ze znajomymi: zakupy, kawa, czy też zwykły odpoczynek w parku obok :) A więc dla odwiedzających Poznań, bardzo polecam to miejsce :)
Wracając do stroju:
Płaszczyk wygrany na licytacji (albo 40, albo 60 zł mnie wyniósł, za nowy z przesyłką)
Koronkowa sukienka jak i marynarka są zdobyczami z angielskich wyprzedaży :)
Czółenka, które kompletnie skradły mi serce (mówiłam, że wiele razy będą gościć w moich stylizacjach)
I dodatki w postaci zegarka, pierścionka z EdiBazzar, torebki i paska z Atmosphere :)











Plaszcz-ALLEGRO | Marynarka-H&M | Sukienka-RIVER ISLAND | Buty-CZASNABUTY | Pierścionek-EDIBAZZAR












62 komentarze:

  1. piękna ta sukienka!! z nowej kolekcji River?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja ją kupiłam w grudniu na wyprzedażach :( więc już pewnie jej nie będzie.. a poza tym nie wiem czy kolekcje u nas a w Anglii się czasem nie różnią.. :(

      Usuń
  2. proste polaczenie kolorystyczne ale bardzo efektowny stroj :)

    http://diyblog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, sukienka genialna;p

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna koronkowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No , no , no ! Świetna stylizacja :) Zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w sukience!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rpzepadam za szpilkami, ale takie buty an słupku wygladają bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka:)
    moze spodoba ci sie ta , ktora sprzedaje na allegro http://allegro.pl/piekna-sukienka-firmy-hm-i2158660077.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście zdjęcia na tym terenie są super ! Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw z sukienką śliczny :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka! dodałaś jej nieco pazura i wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz przeslicznie :) sukienka jest super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny strój:) Kolory świetnie ze sobą współgrają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka bardzo mi się podoba,buty również:) Wygodne są? W ogóle świetni wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny strój dnia ! I powiem ci że to wszystko tak idealnie dobrane a ty w tym wszystkim wyglądasz jak taka mała perełka ! Cudo ♥

    PS
    Świetne ubrania !

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz:)))
    a sukieneczka jest bardzo piękna:)))


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniała sukienka!
    ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny zestaw! sukienka świetnie wygląda z tą marynarką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW genialnie :D plus tego jesteś bardzo ładna <33
    xx
    chinchilla-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Juleczko, jesteś prześliczna i to naprawdę prze prze prze śliczna :):*

    OdpowiedzUsuń
  21. buty masz genialnie + jak zawsze prześlicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja Ci zazdroszczę tych angielskich zakupów ! :P

    Sukienka prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz ;) widzę, że do marynarki się czepiają jak ja to mówię 'pipki', nie na widzę tego chociaż też mam dużo takich ciuszków ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. buty i sukienka cuda! chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bez płaszcze lepiej wyglada całosc :) ciekawa marynarka ale z tego co widzę strasznie obłazi wiec to chyba jedyny minus :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Interesujący blog;)
    Obserwuje i zapraszam również do obserwacji mojego bloga;)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, na te "cićki" na płaszczyku można kupić takie specjalne rolki z klejem na papierze np sa w H&M ok 7zł (ja mam wzór w panterkę) dość długo nie wiedziałam co to jest lub w IKEA jest większe opakowanie- parę sztuk w lepszej cenie. A Ty jak zawsze śliczna. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądasz :)
    piękny żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że z marynarką może być leciutkie utrapienie, bo jest z materiału, do którego wszystko się czepia, dobrze widzę? ;p

    tuska2103

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć !
    Mam takie pytanie odnośnie zegarka...
    szukam takiego od wieków, podałaś stronę, gdzie go kupiłaś, ale ja niestety nie mogę go tam odnaleść. Czy mogłabym Cię prosić ewentalnie o linka do tego zegarka ? Z góry dziękuję za fatygę :)
    I chciałam jeszcze dodać, że całkiem niedawno natknęłam się na Twojego pongera i od tamtego czasu stałam się fanką Twojej urody :) nie ja jedna ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek kupiłam w sklepie, coś a'la lombard w Anglii, więc niestety nie pomogę Ci jeśli chodzi o linka do stronki. Jedyne co wiem : Gianni Vecci (firma) :)

      Usuń
  31. Bardzo dziewczęco ładnie wyglądasz
    Zapraszam też na mój blog
    http://emi-lollipop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta sukienka to cuudo. Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem nowa więc zapraszam
    http://paulessa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. cudnie wyglądasz, marynarka i sukienka coś przepięknego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. http://sisters-fashioon.blogspot.com/
    zapraszam serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog :) będę tu zaglądać.
    Zapraszam również do mnie:
    http://paulessa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna sukienka :) też chcę taką :)

    OdpowiedzUsuń
  39. BUTYYYYYYYYYY <3333

    OdpowiedzUsuń
  40. inna torebeczka i byloby ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam takie zestawy! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. rewelacja!!! :) zestawienie pierwsza klasa!!!!! ♥
    zdjęcia są cudowne :)
    Kochana jestes przesliczna!! :) moge to pisać pod kazdym postem ;D
    i nogi - bosko ;D

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuje nie wiedziałam ,że śledzisz mojego bloga :)
    A miałam już jej nie brac i w ostatniej chwili mama mnie namówiła :P
    Jeszcze raz dziękuje Ci za komentarz i zapraszam czesciej :):*
    Zazdroszcze Ci twarzyczki jestes piękna :* Buziolki :*

    OdpowiedzUsuń
  44. you look amazing- so gorgeous! I adore your jacket, the blue detailing is great, and your ring!!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczny płaszczyk i sukienka:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetna stylizacja ! zegarek piękny ;) dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie ;))))

    http://brzysiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz rewelacyjnie! A ta sukienka ahhhh...! ;))

    Zapraszam na mój blog. Jeśli Ci się spodoba zachęcam do obserwacji. Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo delikatna i kobieca stylizacja, a marynarka i sukienka świetnie sie komponują:P
    masz oko :D

    pozdrawiam i zapraszam:
    http://mystiskfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Rewelacyjna stylizacja! Jesteś bardzo ładnaa ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna jest ta sukienka, wyglądasz tak deliktanie ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  51. super buty i sukienka! i w ogole świetny blog- obserwuję! ;DD

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin