2 lutego 2012

Czarne czółenka na słupku!

42 komentarze:
 
Wiem, że jeszcze duuuużo o mnie nie wiecie, ale to Wam muszę powiedzieć!
Kocham Buty! <3 
Mam ich sporą kolekcję, nie mam kiedy wszystkich założyć! Jednak zawsze kupowałam buty w różnych kolorach tylko nie czarnych. Dopiero od jakiegoś czasu przybyły mi takowe.

Gdy te zobaczyłam u jednej z blogerek, od razu się zakochałam i postanowiłam, że chcę takie same! I oto są, zamówiłam parę dni temu i dzisiaj przyszły! Mam nadzieję, że jak najszybciej będę mogła wykorzystać te buty, więc niech te mrozy już od nas odejdą! :)




 Buty: CzasNaButy


 

42 komentarze:

  1. o tak! Te buty są świetne <3 Czyżbyś zobaczyła je u Angelika Blog? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny blog! musze koniecznie dodac Cie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię Ci się, bo są naprawdę ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie twoje tylko takie same jak masz... co to za sarkazm?! Ty je dostałaś Ona zapewne kupiła...

      Usuń
  5. Świetne te buty :) Marzenie takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Także widziałam je u Angeli :) Są śliczne i bardzo taniusie, jednak pogoda mówi mi, iż za dużo bym ich teraz nie ponosiła.. dlatego odkładam ich kupno na później :)
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  7. sa cudowne :D idealnie wyprofilowane : )

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są zastanawiam się też czy ich nie kupić :)

    http://everything--abbout---me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne, ciekawi mnie czy będą wygodne, ja kupiłam latem buty tej firmy (Truffle) nawet miałam je na blogu (http://blackberry13.blogspot.com/2011/06/pink-block-heels.html) ale pozbyłam się ich bo mimo, że piękne były tak niewygodne, że nie szło ujść 10 metrów. Obcas był za wysoki w stosunku do całości buta i nogi mi się uginały w kolanach, a w szpilkach, nawet wysokich, umiem chodzić.

    OdpowiedzUsuń
  10. są super:))) wygodne??

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! Ciekawe jak chodzi się na słupkach, jeszcze nie miałam okazji wypróbować. Co do włosów, te są idealne, niebo lepiej niż w tych jasnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te buty są świetne! Sama takie bym chciała, ale boję się tego, że się w nich połamię :)
    Jednak chodzenie w takich butach zapewne do łatwych nie należy...

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, trafiłam do Ciebie przez zeberke. I chciałam powiedzieć, że jesteś prześliczna i widać, że przesympatyczna ;). Też uwielbiam marynarki, wręcz kocham :D! Także chciałabym, żebyś jak najwięcej przedstawiła stylizacji w tą częścią garderoby, a będę tu zaglądać :). Widzę, ze także studiujesz kosmetologię, więc proszę posty dotyczące porad o makijażu i kosmetykach, lub ich wadach. A tak w ogóle gdzie kupujesz płaszcze, zamawiasz z primarka z zagranicy, czy dostajesz, bo ten ze stylizacji na zeberce jest piękny!? Masz fajny blog, przejrzałam go w całości :P.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne buty i mega!! wysokie:)
    http://lifebymada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Julka mogłabyś pokazać tatuaż z bliska? Moja Miłośc to również Dawid i chciałam zrobić podoby:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne są<33333333333333333333333

    w wolnej chwili zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. też się w nich zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj :)
    przypadkowo natrafiłam na Twój blog ;)
    Jest b.fajny :D
    Zauważyłam, że masz prostownicę z Remingtona;
    czy mogłaś dodać swoją opinię na ten temat, planuję zakup, a ty gdzie ją kupiłaś ?
    Tak wogole, wiecie dziwwewczyny, gdzie można kupić dobrą prostownicę, ja mam grube włosy i ciężko jest mi znaleźć idealną....

    OdpowiedzUsuń
  19. boskie:) zapraszam do mnie:)
    pozdrawiam
    bb

    OdpowiedzUsuń
  20. Ohhhh jakie cudowne!
    Obserwuję. Świetne zdjęcia na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne czółenka. Z pewnością będziesz często pokazywać je na blogu, ponieważ tak klasyczny model pasuje do WSZYSTKIEGO :D

    OdpowiedzUsuń
  22. hej, nie wiem czy wiesz, ale Twoje zdjęcie jest publikowane na fb i innych portalach, jeżeli wiesz to przepraszam za zawracanie głowy ;)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150616119516796&set=a.310692501795.188017.300323676795&type=1&ref=nf

    Ps. cudowne czółenka, chyba się zauroczyłam, czekam na stylizację z nimi.. oraz dodaję do obserwujących :) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałam je zamówić,ale został tylko ostatni rozmiar i to jeszcze bodajże 40.Chyba każda bloerka je wykupiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. buty są piękne! fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  25. gdzie zamówiłaś te buciki ? jaki masz rozmiar? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. these heels have a great style, are the best for classy legs. I have two pairs in this style: one from Steve Madden and the other from Betsey Johnson. Teh heels are very high, but I have no problems to walk easily

    OdpowiedzUsuń
  27. these heels have a great style, are the best for classy legs. I have two pairs in this style: one from Steve Madden and the other from Betsey Johnson. Teh heels are very high, but I have no problems to walk easily

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin