22 lutego 2012

WIOSNA!

47 komentarzy:
 
Pogoda w Poznaniu w końcu się polepszyła! Nie wiem jak Wy, ale ja czuję już Wiosnę! 
Dzisiaj z ogromną przyjemnością robiło się zdjęcia na powietrzu. Bez problemu można było ściągnąć płaszcz!
Wraz z nadchodzącą wiosną, do głowy przychodzą mi ciekawsze pomysły, bo chyba nie zaprzeczycie, że zimą ciężej jest zrobić coś ciekawego?! Strasznie nudzą mnie zimowe zestawy, gdy ograniczone jesteśmy tylko to pokazywania płaszczyka, szala czy czapki..
A więc: mam nadzieję, że mrozy już nas nie zaskoczą, tylko z dnia na dzień pogoda będzie co raz to lepsza! :)
Dzisiaj, wykorzystując pogodę pojechaliśmy do Starego Browaru. Wjechaliśmy na najwyższy poziom parkingowy ( już wcześniej, to miejsce mi się spodobało, jednak trzeba było poczekać na lepszą pogodę i gdy śnieg całkowicie stopniał ).

Wykorzystałam sukienkę/tunikę, którą włożyłam w spódniczkę z wyższym stanem. Po co kupować bluzkę tego samego koloru skoro można wykorzystać sukienkę? Na górę nałożyłam znaną Wam białą marynarkę.
(jest to jedna z moich ulubionych!)
Czarne czółenka bardzo dobrze się sprawdzają i na pewno wykorzystam je w wielu innych stylizacjach! :)









Marynarka - BERSHKA | Spódniczka - PRIMARK | Płaszczyk i tunika - ALLEGRO | Buty - CZAS NA BUTY   | Torebka - SH

PRZYPOMINAM, ŻE DO DZISIAJ DO GODZINY 23:59 TRWA KONKURS Z EDIBAZZAR! :)
KLIK !!








47 komentarzy:

  1. Ogólnie całość mi się podoba :) Ale zrezygnowałabym z takiego paska i plastikowych kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja Ty pięknisio :) idealne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. baardzo fajny zestaw. super buty! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, wyglądasz ślicznie, też muszę wykorzystać kiedyś ten poziom parkingu a Starym:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw, skąd zegarek:) i co to za śliczny róż na policzkach?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jak ślicznie, podoba mi się cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie! Sama muszę pomyśleć o fotkach w tym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. browar, dobrze poznaje ? cudowne fotki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny płaszczyk. mogłabyć dac linka do aukcji?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, elegancko, naprawdę rewelacyjna stylizacja !! :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie byłam do końca przekonana co do tych butów ale na nodze prezentują się świetnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  12. w przyszłym tygodniu sie widzimy Dżulia! na gorącej czekoladzie<3

    OdpowiedzUsuń
  13. zrezygnowałabym z paska, ale poza tym ślicznie :) miałam kiedyś te spódniczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. tak zdecydowanie wiosna musi być już teraz ,zaraz.zestaw fajny i ciekawy a stary browar to moje ulubione miejsce na zakupy


    http://shopaholic-is-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz! super buty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko mi się podoba:) bardzo pomyslowo wykorzystałaś sukienkę:)
    u mnie w Gdańsku,aż tak ciepło nie jest,ale już po mału czuć wiosnę:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ masz figurę- pozazdrościć :-.)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zestaw! Zacznijmy od tego że Tobie we wszystkim ładnie :D
    Zazdroszczę pogody... W Białymstoku jeszcze leży śnieg i do tego dziś cały dzień padał lekki deszcz ;/ Jest okropnie, nie chce się nosa z domu wystawić :( Mam nadzieję że do nas też niedługo dojdzie wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz przepięknie poprostu super ! :)) zakochałam się w marynarce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz!:)
    Zapraszam do mnie lada dzień ogromny konkurs na fan page bloga na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny zestaw;)a nie napisałas mi skąd ta torebka;>
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem wprost zainspirowana Twoim blogiem, zestawy są kolorystycznie odważne i świetnie dobrane!
    Prześliczny pierścionek !! Mogłabym się dowiedzieć skąd? :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, kupiłam go w sklepie tzw 'poundland' w Anglii, gdzie wszystko jest za 1funta :)

      Usuń
  23. Świetny zestaw. Ja też mam nadzieję, że będzie już tylko cieplej, bo wiosnę po prostu kocham ♥ :P

    OdpowiedzUsuń
  24. swietny plaszczyk ♥
    zapraszam przy okazji do zagłosowania na konkursowa stylizacje :) http://www.siemensfreshlook.pl/galeria_zdjecie,1026.html

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam Twój styl! Jesteś bezbłędna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódniczka podoba mi się najbardziej ! <3

    lovewithmasterpiece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie wyglądasz, spódniczka naprawdę Ci bardzo pasuje :)))
    masz świetną figurę!!!


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna, śliczna, śliczna... ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. jejku az mi sie cieplej zrobilo jak popatrzylam na Twoje zdjecia! swietnie dobrane kolory i Twoje piękne długie nogi! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. jaka wiosenna stylizacja :) Aż miło się ogląda :)

    Śliczny outfit :)

    zapraszam do oglądania i obserwowania mojego bloga:

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wyglądasz, kocham takie płaszczyki :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://mamnaimieweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. hej:) obserwuje twoejego bloga i masz świetny styl!! bardzo mi się podoba!! :)
    mam kilka pytań i bardzo prosze o odpowiedz, a mianowicie:
    1) jaki masz rodzaj cery?
    2) jakiego używasz podkładu (kolor, marka)
    Bardzo prosze o odpowiedz, bardzo tego potrzebuje, prosze:)
    p.S.Śliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam cerę normalną, a używam różnych podkładów, np. Rimmel Stay Matte albo Lasting Finish, Nivea Visage Daily Essentials, Lancome, Bourjoisa. :)

      Usuń
    2. a w jakich kolorach używasz tego pokładu?:)

      Usuń
  33. BIAŁY BLAZER I BUTY ! <3 <3

    ZAPRASZAMY DO NAS :) P.S DODAMY SIĘ DO OBSERWOWANYCH ?

    XOXO,

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM
    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. strasznie podoba mi sie zestawienie tej spodniczki i pomaranczowej bluzki!
    niektore zdjecia naprawde fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeju. mam takie same buciki! Kocham je. są cudne. Genialnie właśnie wyglądają do czarnych rajstop... wydłuuużają nogę. ;))) chcesz zobaczyć jaką tworzę biżuterie? zapraszam do mnie. :) http://pudrowemarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin