13 lutego 2012

Trochę kolorów!

52 komentarze:
 
Wybaczcie tę parodniową przerwę, ale nie miałam jak przygotować dla Was postu. Z Anglii wróciłam w sobotę wieczorem, a w niedziele cały dzień byłam w szkole. Dzisiaj już mam wolne i z chłopakiem porobiliśmy parę zdjęć. Zdjęcia zrobione były w domu, ponieważ na dworze wychodziły bardzo szare i ponure i nie było widać kolorów jakie miałam na sobie.

Dzisiaj w końcu miały swój debiut buty-czarne czółenka. Dzięki wysokiej platformie czuję się w nich bardzo stabilnie, mimo tego, że nie chodzę często w wysokich butach. Sukienka jest nowością w mojej szafie. Spodobał mi się kolor 'zielony' i białe tak jakby wcięcie w tali :) Poza tym bardzo fajnie leży, jest elastyczna, a takie najbardziej lubię :) Chciałam w końcu trochę kolor.ów wprowadzić i całość połączyłam z różową marynarką :)







Marynarka - WGO
Sukienka - Primark
Buty - CzasNaButy

Jeśli chodzi o dodatki:

pierścionek wąsy - EdiBazzar
kolczyki piórka - Primark




52 komentarze:

  1. cudownie! świetna sukienka! <3 i wiadomo - Primark! Ale ci zazdroszcze zakupów tam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się bardzo podoba, świetnie Ci w takim kolorze! Do tego piórka są przepiękne, sama bym takie chciała ale nie lubię wiszących kolczyków :|

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Wyglądasz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz <3
    a makijaż...bardzo śliczny, strasznie Mi się podoba!!!

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz- promienna i wypoczęta:) bardzo fajna sukienka i piękna marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz :O ;))
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do śledzenia moich modowych poczynań :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna marynarka :)
    p.s. a ty masz studio foto w domu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko okej sukienka śliczna marynarka po prostu cudo! Ale te rajstopy? Nie dość, że ni w ząb nie pasują do tej sukienki bo jest wiosenno-letnia marynarka również to jeszcze są BRUDNE i zmechacone! Wstyd!

    OdpowiedzUsuń
  10. Marynarka świetna, jednak sukienka to nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka i buty swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko wygląda idealnie. Jak masz zrobioną ścianę ?

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zestawienie kolorów i krojów. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna sukieneczka.. kolczyki idealnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ladna stylizacja, ale najbardziej urzekl mnie makijaz. Bardzo swiezy i pieknie rozswietla twarz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kolorowe zestawienie, świetna sukienka !! :>

    OdpowiedzUsuń
  18. świtny bloG!
    miło się go czyta i ogląda naprawdę! zdjęcia są świetne :)

    zapraszam na mojego bloga
    www.karostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świtny bloG!
    miło się go czyta i ogląda naprawdę! zdjęcia są świetne :)

    zapraszam na mojego bloga
    www.karostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka jest świetna, lubię takie;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Great Outfit♥

    http://life-passion-and-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super :)
    Po prostu rozweselasz tą ponurą zimę i łamiesz stereotypy , że jak zima to tylko ciemne kolory :/

    OdpowiedzUsuń
  23. BARDZO zgrabnie wszystko dopasowane. Szczególnie kolczyki + wzór na sukience. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka i marynarka extra!!fajnie te kolczyki do tego wyglądają,podoba mi się;)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  25. jak słodko wyglądasz!!! buty boskie!:)))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zestawienie :) Kolory, fason i do tego boskie buty :)) Slicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajna sukienka!
    wyglądasz promiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. kolczyki są idealnie dopasowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak juz bedziesz chciała sie tej sukienki pozbyc to daj znać! bo wyglądasz w niej cudownie!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. pieknie wyglądasz ! boska sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie! Jestem zachwycona sukienką i żakiecikiem :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi się podoba. Sukienka super:) Zazdroszczę urody:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jula, wygladasz swietnie, a w tym kolorku Ci bardzo do twarzy, rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  34. omomomom jaka ty jestes sliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Baaaardzo ładnie! Tak kolorowo i pozytywnie, mm. :D

    http://szafa-aleksandry.blogspot.com/ Zapraszam do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Coraz bardziej przekonują mnie te buty! ;)
    Olka.

    OdpowiedzUsuń
  37. pięknie, moje ukochane kolory połączyłaś wspaniale.
    jeden z Twoich najlepszych zestawów, mnie przekonałaś w stu procenatch świetnie !; )

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin