6 lutego 2012

Spotkanie blogerek w Poznaniu!

40 komentarzy:
 
Hej!
Wczoraj (05.02) odbyło się spotkanie dla blogerek z Poznania i okolic. Plan był taki, aby usiąść przy kawie, poplotkować, poznać się bliżej, a następnie pochodzić troszkę po sklepach. I tak właśnie było :)
Spotkałyśmy się w Galerii Malta, zrobiłyśmy małe 'przemeblowanie', żeby każda siedziała obok siebie, miałyśmy piękny widok na Jezioro Maltańskie. Popijając kawę rozmawiałyśmy oczywiście o blogowaniu, a potem o życiu codziennym. Porobiłyśmy trochę zdjęć. Jedna z dziewczyn wybrała się na łowy, aby ktoś zrobił nam wszystkim wspólne zdjęcie =) Potem pochodziłyśmy po sklepach, oglądałyśmy rzeczy, rozmawiając i śmiejąc się przy tym. Mimo, że niestety nie wszystkie dziewczyny, które się zdeklarowały, przyszły, to spędziłyśmy wspólnie bardzo miło czas. Na prawdę fajnie poznać dziewczyny z tego samego 'środowiska' :) Mam nadzieję, że to nie ostatnie takie spotkanie w Poznaniu, że będzie ich co raz więcej. Ten dzień zaliczam do bardzo udanych! A teraz zapraszam do oglądnięcia zdjęć:

















  

Kogo miałam okazję poznać ? :)









Dziewczyny, jesteście świetne! Chciałabym jeszcze raz powtórzyć to spotkanie! :)

Zachęcam Was do odwiedzenia ich blogów! Pozdrawiam :)



40 komentarzy:

  1. Witam;). Mogłabyś powiedzieć gdzie zakupiłaś bluzkę i ten przecudny żakiecik? Swietny zestawik !

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany ale mam tragiczne foto
    Spotkanie trzeba powtórzyć bo było super :) Najlepiej wtedy jak będzie już ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że spotkanie się udało :) Mam nadzieję, że będą kolejne, w których będę miała możliwość uczestniczenia ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. widac po zdjeciach, ze bylo bardzo symapatycznie:) widze ze si pofarbowalas, jaka farbe uzyłas??

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne fotki;P sama z chęcią bym się wybrała na takie spotkanie:p a i miałaś śliczną bluzeczkę;p

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądałaś idealnie :) właśnie, skąd bluzka <3 ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka - River Island, a marynarka H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądałaś, ale to pewnie wiesz ;) Miło, że dałaś namiary na pozostałe dziewczyny, bo dzięki temu moja lista ulubionych blogów właśnie się powiększyła :) Buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko, żałuję, że nie mogłam :| Jestem wściekła na maxa grrrr !

    OdpowiedzUsuń
  10. następne spotkanie proszę nie w trakcie sesji :D nie mogłam niestety opuścić egzaminu, ale następnym razem to zrobię :D:D szkoda, że mnie nie było :( do zobaczenia następnym razem!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, a Ty bardzo ładnie się prezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakim kolorem robiłaś włosy:)? Śliczny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez żadnej ściemy - wyglądałaś zdecydowanie najlepiej! :D Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, na pewno ci się spodoba! ;) MULLANSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś taka pięęękna! :* Świetnie było, naprawdę! :) Pomijając to, że się rozchorowałam, bu...

    OdpowiedzUsuń
  15. taak zgadzam się z poprzedniczką najlepiej wyglądałaś a co do Twojej bluzki to jestem zachwycona - świetna jest ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju jakie wy śliczne jesteście :)
    A włoski mmm moje marzenie by takie mieć , każde inne :)
    Nawet ze zdjęć bije radość i zadowolenie ze spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna sprawa takie spotkanko:)
    pięknie wyglądałaś:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia, fajnie że udało wam się zorganizować takie spotkanie..:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojeej, zazdroszczę takiego zgromadzenia ! chętnie poznałabym nowych ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. slicznotki :)
    szkoda ze w Poznaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie Wam zazdroszczę tego spotkania i z całego serca żałuję, ze nie moglam Was poznać!
    Mam nadzieję, ze następnym razem to się zmieni! :))

    PS. Przepiękne zdjęcia..

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka masz farbę na włosach?

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do pytań o farbę, to Palette kolor średni brąz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super się bawiłyście jak widać i o to chodzi ! Żałuje,że nie mogłam być.. Organizujcie czym prędzej następne spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wygladasz! Piękna bluzka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądacie !;) widać ,że spotkanie było udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę takiego spotkania ! :)) Wszystkie wyglądacie świetnie.

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog:) dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. było super:) mam nadzieję do następnego:):*

    OdpowiedzUsuń
  30. pisałam już kiefdyś, ale nie uzyskałam odpowiedzi.. Jaką masz prostownicę ?
    Czy uważasz ją za dobrą?
    Planuję zakup i poszukuję jakiegoś modelu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam prostownice remington, ale nie znam serii, nie mam jak sprawdzić, bO jestem za granica. Ale jestem z niej bardzo zadowolona, nie huczy włosów, fajnie je wygladza, :)

      Usuń
    2. Sory, ale jak dla mnie to jesteś rozpieszczoną, rozpuszczoną dziewuchą, której rodzice siedzą za granicą żeby było córeczce dobrze. A córcia z tego ,,nadmiaru czasu'' prowadzi bloga;/ do mnie nie przemawiasz. ten twój blog jest tylko dla takich ,,dziewczynek,, jak ty bo nie stać połowy z nas na to co nosisz dzięki eurorodzince. jestem tu pierwszy i ostatni raz. Znajdź sobie teraz bogatego męża... powodzenia w prawdziwym dorosłym życiu!!!

      Usuń
    3. Żal doopę ściska?Dla każdego taka sama droga,też możesz kupić bilet i spróbwac swojego szczęścia za granicą.ale lepiej krytkowac,siedzieć doopą i zazdrościć innym.Weź się do pracy,to będzie i ciebie stac na rózne rzeczy.

      Usuń
  31. Zazdroszczę :) Chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu w swoim mieście...

    Pozdrawiam,
    like-gray.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. oooo może może kiedyś też do Was dołącze;) Zapraszam na mój blog o urodzie aleksandra-uroda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne spotkanie, takie na luzie. Szkoda, że nie wiedziałam o nim.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super! Mam nadzieję, że w kolejnym spotkaniu również będę mogła uczestniczyć! ;)

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  35. szkoda, ze przepadlo mi to spotkanie ;( takze mam nadzieje, ze w nastepnym dołączę! Jakby co proszę o info :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin