14 lutego 2012

FURmania :)

37 komentarzy:
 
W Poznaniu napadało trochę śniegu, na szczęście w tym tygodniu mają być już dodatnie temperatury. I bardzo dobrze, niech ta zima już od nas odejdzie!!
Kolejne zdjęcia chciałam zrobić w innym miejscu niż osiedle, miasto czy dom i razem z chłopakiem wybraliśmy się na obrzeża Poznania nad jezioro. Plan był, żeby zdjęcia zrobić na lodzie... Weszłam, ale oczywiście z ogromnych strachem i blisko brzegu. Doszłam do wniosku, że nienawidzę zimy w mieście, natomiast tam gdzie jest mało ludzi i samochodów owszem - piękne widoki :)

Dzisiejszy zestaw ma ' w sobie dużo futerka ' :) Kamizelka, buty i torebka. Fajnie się je nosi, szczególnie w taką pogodę. Według mnie dobrze wygląda 'ze śniegiem' heh :)



  












Płaszczyk - Primark
Futerko - Primark
Bluzeczka - Primark
Torebeczka - Primark

Ah.. ten Primark :)

Pierścionek - EdiBazzar
Opaska z piórkami - H&M
Szorty - Promod
Buty - Extra-buty


Poza tym życzę mile spędzonego dzisiejszego wieczoru zarówno osobom spędzającym ten dzień ze swoją połówką jak i dla tych, którzy są dzisiaj sami! :) Pozdrawiam!






37 komentarzy:

  1. Grubsze rajstopki wyglądały by chyba troszkę lepiej. Kamizelka przecudowna, no i zdjecia swietne. Uroczo, że wybieracie się z chłopakiem na takie spacery. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę tych zakupów w Primarku !

    OdpowiedzUsuń
  3. kamizelka i rastopy? dziewczyno czy ty nie zamarznelas? :O

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz, nie zmarzłaś??:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladasz slicznie ale czy ty nie zmarzlas? :P brrr

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia i w ogóle zazdroszczę urody :) Powiedz mi czy palisz ? Bo po takiej urodzie to nie widać jakbyś paliła :) A jak palisz to od ilu lat ??? :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze... za każdym razem zaskakujesz ! prezentujesz sie pięknie !
    śliczne futerko !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wszystko co z futerkiem ;p ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie super ♥ nawet na lookbooku hype dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczny outfit tak jak ty <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy było już gdzies takie pytanie. Jakiego podkładu używasz??

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne zdjęcia!świetna kamizelka!całość prezentuje się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. tak jak pisałam na pingerze, świetne futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW jaka ty piękna jesteś :)
    A i zauważyłam , że masz takie fajne wyczucie w modzie co jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny zestaw i wszystko świetnie komponuje się ze śniegiem:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz! już wiadomo co kupiłaś w primarku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się przekonać do tych włosów...ciemne były zdecydowanie lepsze

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się ten outfit! genialny!
    ja niestety dalej boję się białych rajstop. wyznając zasadę `biały pogrubia` - ciągle nie mogę się do nich przekonać, by móc je nosić...
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dopisać, że piękne zdjęcia i widoki! urocze ! ;))

      Usuń
  20. wyglądasz obłbędnie! a zdjęcia kosmos po prostu!:) <3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zimowy outfit!


    http://my-casual-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodko wyglądasz w tym kapturze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękna futerkowa kamizelka i śliczna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne futerko:) Eh też ubóstwiam Primark:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie Ci w futerkach :) z reszta - przestań już być taka ładna! :D
    kiedy się widzimy ? *_*

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna kamizelka i buty:) słodko wyglądasz w tym futrzanym kapturze na głowie- jak misiek:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przesliczne zdjecia, wygladasz tak radosnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz:) Ja jakoś nie mogę przekonać się co do szortów w zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. o jaka słodka torebka :)
    ja też uwielbiam wolne miejsca od miasta :)
    ślicznie wyglądasz :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Słodki look!! Tak myślałam że ta opaska skradła Ci serduszko;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin