22 lutego 2013

Powder pink.

25 komentarzy:
 
Własnie siedzę w pracy, przeziębiona, bez sił i piszę dla Was post. Zdjęcia zrobiliśmy w wolnym od pracy dniu. Ostatnio było sportowo, dzisiaj bardziej "dziewczęco". Wynalazłam w szafie bluzeczkę, ktora dzisiaj chyba ma swój debiut :D niestety, ale wiele moich rzeczy w szafie jest jeszcze nie używanych. I założę się, że wiele z Was ma tak samo!:) Dlatego szkoda zawsze wywalać mi rzeczy, albo sprzedawać, bo kiedyś na pewno się przydadzą :D
——————•———–——
Raczej nic specjalnego w tym zestawie nie ma, zresztą da się to zauważyć w każdym moim poście. Lubię proste rzeczy, za bardzo nie wyróżniam się z tłumu i nie przepadam za "przebranymi: dziewczynami lub gdy zakładają na siebie od stóp do głów rzeczy nazywane najmodniejszymi w tym sezonie, nie koniecznie pasujące do siebie :)
——————•———–——
W ten dzień postawiłam na delikatny odcień różowego, lubię taki pudrowy róż, pasuje każdemu:)
Dopiero przeglądając zdjęcia w domu zauważyłam, że mankiety od marynarki idealnie pasują kolorem do bluzki:)
Plus złote dodatki, dopełniające całość
    ——————•———–——
Poniżej wklejam także parę zdjęć, przypadkowo napotkanych samochodów na parkingu w Starym Browarze i Galerii Pestka. Hmm dla mnie, no ciekawe auta, na pewno przykuwają uwagę na dłużej, jednak pewnie gdybym szła sama to bym tylko spojrzała, pomyślała "no fajny" i poszła dalej, ale mój chłopak zafascynowany w każdym aucie, to trochę czasu spędziliśmy na parkingu, a samo auto sfotografowane było z każdego kąta, sesję miało większą niż ja sama!! Hah, nie no wygłupiam się! ale cieszę się, że zaraziłam trochę chłopaka zdjęciami. Nie muszę prosić się o pójście na zdjęcia, co bardzo pomaga mi w prowadzeniu bloga :)

Marynarka - PRIMARK || Bluzka - INTERNACIONALE || Torebka - HANDBAGHEAVEN
 













 





25 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia! Typowo dziewczęce! Życzę powrotu do zdrowia
    +zajmuje się zmianą designów bloga, jak byłabyś chętna to napisz ;) only-colorful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie ! jesteś śliczna ! :*

    www.kasiabanaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw kobiecy i elegancki:) marynarka ma śliczny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie zdjęcia samochodu.. rejestracja PGS - czyli moje okolice - Gostyń:P w Gostyniu znajduje się muzeum starych samochodów:)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczęco i prosto - czyli tak jak lubię":)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba mocno schudlas:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz niezwykle sympatycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka jest przepiękna-bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiesz jak się cieszę z tego, że się tu tak często pojawiasz! :) w końcu ! uwielbiam Twoje posty, jesteś tak inspirująca, naprawdę. Gustuję w podobnych ubraniach dlatego zawsze z niecierpliwością czekam na każdy kolejny wpis. Wyglądasz pięknie. Pozdrawiam :) / Aśke

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz;p
    kolorki są niesamowite, uwielbiam takie delikatne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pudrowy roz nie pasuje kazdemu :-\ pasuje szczuplym osobom bo te przy kosci pogrubi chyba ze obronia sie dlugimu ciemnimi wlosami bo gdy beda miec jasne to katastrofa. zapraszam do lektur odnosnie dobierania kolorow do solwetek Julio. ;-) a tak pozatym to spoko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skazujmy ludzi przy kosci na noszenie tylko ciemnych, smutnych ubran. Uwazam ze osoba z wiekszym rozmiarem bez obaw moze zalozyc np bluzke w kolorze pudrowym rozu. Najwazniejsze jest zeby kazda rzecz byla dobrze wymierzona, dobrana, uszyta. Oczywiscie nie jestem specem w tym, jest to tylko moje zdanie ;)))

      Usuń
  12. wszystko ładnie ze sobą współgra ,bardzo ładnie tobie w różu :) ale ładnemu we wszystkim ładnie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Twój styl! Jesteś bezbłędna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym chciała mieć taki zestaw:-) piękna stylizacja
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci w tych kolorach :)

    Podglądam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Juliaaaaa czekamy na post!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz już włosy długie :o Tak szybko Ci rosną, czy to clipy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie:*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podoba ta stylizacja. świetna marynarka, koszula i naszyjnik :) ♥

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin