6 lutego 2013

Mobile Mix

20 komentarzy:
 
Hej! Przygotowałam dzisiaj dla Was post na zasadzie króciutkiego MobileMix :)
Nie miałam ostatnio za bardzo czasu na blogowanie, przez pracę i sesje, a jak miałam wolny dzień to pogoda pokrzyżowała mi plany. Ale teraz jestem już po sesji, egzaminy zaliczone - to najważniejsze, a teraz odpoczywam na 5 dniowym urlopie :D Wczoraj przyleciałam do rodziców, niestety tylko na parę dni, ale zawsze ;)


Jak już wspominałam, styczeń był bardzo zalatanym miesiącem dla mnie. Zaczęłam pracę, dorabiam sobie w solarium ( w związku z tym mogę Wam zdradzić co nie co. Na dniach będę organizować konkurs wraz z SOLARIUM FEST, myślę, że dość ciekawy, na taki jeszcze nie trafiłam )
W pracy większość czasu mamy dla siebie, możemy się uczyć, korzystać z internetu, ale z drugiej strony to chyba nie jest dobre, ponieważ ten wolny czas zabijam jedzeniem :D Po jakimś czasie pracy, może się to na mnie źle odbić :) Moją pracę dokładnie opiszę Wam w poście, gdzie będzie konkurs, a uwierzcie będzie o czym pisać, bo praca w solarium to nie tylko mycie łóżek :)


1 obrazek to odkrycie w sobie nowego talentu haha jakim jest rysowanie.. :D nie nie, żartuje.. Po prostu podczas nauki do sesji, wszystko staję się ciekawsze niż same notatki ;)
Na 2 obrazku jest zegarek Michaela Korsa, prezent od Mateusza, chłopaka, takie przyśpieszone Walentynki. Oglądałam wiele inspiracyjnych zdjęć gdzie dziewczyny miały złoty zegarek plus jakaś fajna bransoletka, Mateusz to przechwycił no i jest :) Mega świetny zegarek, robi na prawdę wrażenie na ręce :)

No i tak w wolnych chwilach spędzamy czas razem :) Jednego dnia umówiłam się na kawę z koleżanką, a przy okazji pochodziłyśmy po sklepach i muszę powiedzieć, ze kolejny raz zaskoczyła mnie Bershka, w której rzeczy są na prawdę ciekawe i w dobrych cenach :)



Te sukienki ze zdjęcia wyżej kosztowały ok 40-50 zł, a krój ich był na prawdę ciekawy, szczególnie na plecach :) Trzeba już przygotowywać naszą szafę na wiosnę - oby doszła do Nas jak najszybciej, już dosyć tej zimy ;) Ja już pomału zaczynam. W Bershce znalazłam idealne jeansy, elastyczne, które się nigdy nie rozciągną, a tego bardzo nie lubię, fajny niebieski kolor, i tylko 45 zł, więc byłam w lekkim szoku :) 

Poza tym lecą do mnie 2 przesyłki :)


W kamizelce się zakochałam, szukałam jakiejś wyjątkowej, bo wszystkie kamizelki w naszych sieciówkach były takie proste, na 'jedno kopyto', a najbardziej podoba mi się pomarańczowy zamek :)

 Beżowa marynarka, tego koloru jeszcze nie mam, a bardzo mi się podobał, ciepły kolor kawy z mlekiem i granatowa bluza, bardzo oryginalna przez złote wstawki z ćwiekami :)

Kolejną rzecz, którą chcę Wam pokazać:
Mamy do sprzedania piękny portfel Marki Michael Kors w kolorze pomarańczowym. Na przedniej części znak Michaela Korsa w kolorze złotym, a w środku są trzy przegródki, jedna zapinana na zamek oraz miejsce na karty i zdjęcia. Portfel jest oczywiście nowy, nigdy nieużywany.



Zapraszam na aukcje na allegro:


A na sam koniec:


Jak myślicie co może oznaczać to zdjęcie? :)

Zostawiam Wam z długim postem, i do zobaczenia w następnym! Pozdrawiam :)


20 komentarzy:

  1. to zdjecie moze oznaczac ze przeprowadzasz sie do chłopaka??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może jakiś dłuższy wyjazd?
      Zdradzaj szczegóły! :))

      Usuń
  2. Czekamy na post o studiach:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby przeprowadzka ;> ? Świetny post, wiele ciekawych rzeczy, uwielbiam za 'normalność'! Buziaki :) / Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny prezent od chlopaka;) ma gust;))
    a zdjecie. hmm czyzby przeprowadzka?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo, bardzo ciekawy blo0g ! podoba mi sie! ;*** jestem nowa i zapraszam do mnie :): :*

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja mam pytanie gdybym poprosila Cie zebys kupila takie jeansy z bershka i wyslalabym pieniazki kupilabys dla mnie? do sklepu bershka mam jakies 120km wiec ciut daleko...:/a tez nie lubie jak sie rozciagaja.. czekam na odp. pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. istnieje sklep internetowy :)

      Usuń
    2. ludzie czy wy aby nie przesadzacie ?! właśnie istnieje coś takiego jak sklep internetowy lub allegro:)

      Usuń
  7. To miłego pobytu u rodziców :)
    Ale piękny prezent od Twojego chłopaka, wie jak zadowolić Swoją kobietę :D

    Czyżby to była przeprowadzka? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny post!

    a zegareczek bomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny Blog bardzo dużo informacji zapisałem w ulubione, na pewno będę odwiedzał - pozdrawiam dj na wesele

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zmiany na blogu :) a Ty jak zawsze czarująca, pozdrawiam i więcej zdjęć żądam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, jakiej firmy serum do włosów używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm różne kosmetyki używam, np biosilk. Często wieczorem na noc wcieram olejek rycynowy, albo łopianowy :)

      Usuń
  12. gdzie mieszkają twoi rodzice? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. brzydka ta kolezanka co z toba ma zdj

    OdpowiedzUsuń
  14. przeprowadzka/ wyjazd? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zegarek *.*

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin