14 lutego 2013

Sipmlicity in all things.

31 komentarzy:
 
W końcu zebrałam się na zrobienie porządnego postu! Tak jak pisałam w poprzednim wpisie, pochłonęły mnie obowiązki.. Mam wrażenie, że tylko pracuję.. Baaaardzo mało czasu mam na własne potrzeby. Dzisiaj do pracy szłam na 15 i od rana znowu w biegu.. Ale powiedziałam, że nie mogę znowu odpuścić zdjęć.. Mam nadzieję, że wraz z wiosną, a co za tym idzie - dłuższe dni, krótsze noce pojawi się tutaj trochę więcej wpisów..
Co do dzisiejszego stroju. 
3 główne elementy:
Biały sweterek z H&M, który skradł mi serce.. długo tak dobrego zakupu nie miałam! Czuję się w nim bardzo dobrze, stylowo, kobieco, a z drugiej strony dziewczęco. Wszystko w jednym, taka powinna być każda nasza rzecz!
Marynarka od MOSQUITO w przecudownym kolorze kawy z mlekiem, która bardzo fajnie podkreśla, a przynajmniej mi się tak wydaję, opaleniznę i jest fajnym dodatkiem do całego stroju :)
Torebka
od HANDBAGHEAVEN. Z początku nie byłam przekonana do zielonego koloru. Jakoś ten kolor bardzo rzadko pojawiał się w mojej garderobie, jednak mile mnie zaskoczył, a co najlepsze, że pasuję do większości moich rzeczy, chyba nawet bardziej niż np beżowa torebka, która już przyzwyczaiła się do leżenia w szafie ;)











Marynarka - MOSQUITO || Sweter i spodnie - H&M || Buty i naszyjnik - NEW LOOK || Kolczyki Chanel i zegarek Michael Kors - Prezent na walentynki :)))) || Torebka - HANDBAGHEAVEN


Nawiązując jeszcze trochę do Walentynek.. 
Każda znajomość zaczyna się tak jak pierwszy kapselek. Ma swoje 'etapy' - od pierwszego przytulenia po piękne Kocham Cię. Oby Wam udało się w związkach spełniać każde z tych 'haseł' i żebyście byli NA ZAWSZE RAZEM :)




31 komentarzy:

  1. Niesamowita jestes! Perfekcyjny zestaw ale to nic w stosunku do Twojej urody! Zachwycasz! Obserwuje i zycze dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi najbardziej podoba sie marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie calosc super a zregarka zazdroszcze piekny prezencik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyglądasz. Piękny zegarek i fajny lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fenomenalna torba i marynarka, idealnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne gify :) A Ty wyglądasz przepięknie, sweterek jest rewelacyjny a marynarka faktycznie podkreśla opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz ślicznie!!!! :)
    Dawno do Ciebie nie zaglądałam i muszę przyznać, że pomieniejesz! :)))
    A torebka jest przecudowna :D

    Pozdrawiam bardzo serdecznie i zapraszam w wolnej chwili :)))

    http://fromtheworldofthumbelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobisz post o swoich tatużach?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz;)
    sweterek jest mega! i biżuteria rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a skąd ta opalenizna kochana? z solarium? tak czy siak pięknie Ci w niej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz niestety tylko taka.. Bylam pare razy na solarium, pierwszy raz uzywajac kosmetykow do opalania i o wiele lepiej sie wyglada ;)

      Usuń
  11. piękny prosty zestaw, uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ubóstwiam Twoją urodę:) śliczna jak zawsze, jak ja zazdroszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  13. O widzę, że zdjęcia robione na dachu Tesco :)

    Ten sweterek faktycznie to faktycznie bardzo dobry zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie zdjęcia;) sliczny sweterek:)

    zapraszam do mnie na KONKURS;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś piękna! :) sweterek faktycznie bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż za praca tak Cię pochłania ;> Śliczny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia!
    pięknie wyglądasz ♥
    bardzo mi się podoba Twoja torebka i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz. sweterek kupowałaś w Polsce? z nowej kolekcji? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna dziewczyna, udana stylizacja. Czego chcieć więcej? :)
    Sweterek, torebka i biżuteria przebijają wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciesze się,że podoba Ci się mój kolor włosów;p kiedyś mi się nie podobałam i nawet farbowałam na taki jasny blond;p
    Masz śliczna buźkę:) no i zazdroszczę Ci tatuaży,bo ja jakoś nie mam odwagi zrobić sobie pierwszego;p
    Świetna stylizacja i zielona torebka jest bardzo fajna:)
    pozdrawiaM:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojejku prześlicznie wyglądasz! :) a sweterek na prawdę uroczy :>

    http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zachwycający zestaw:)torebka boska!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejna piękna blogerka i kolejny blog do stałego obserwowania :)

    u mnie na blogu znajdziesz dziś stylizacje inspirowane Mirandą Kerr - tanio i dobrze :)
    economicalmadlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jestes cudna! masz idelna figure ile masz cm w udzie? masz takie zgrabne nogi

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachęcam do zarejestrowania się na PolskieSzafiarki.pl.
    Pozdrawiam i życzę samych udanych stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin