20 listopada 2012

Miodówki nie tylko dla chłopaków! :)

38 komentarzy:
 
W butach tzw. 'miodówkach' raczej zawsze spotykało się chłopaków, ale od jakiegoś czasu coraz częściej widziałam je na nogach dziewczyn. Nie powiem, bo przykuły moją uwagę, jednak zastanawiałam się czy na pewno pasowałby do mnie taki rodzaj obuwia.. Jak byłam u rodziców w Anglii we wakacje, za każdym razem na zakupach patrzyłam na te buty, aż w końcu się na nie zdecydowałam.. I nie żałuje. Są bardzo komfortowe, przede wszystkim ciepłe, ale również dobrze wyglądają, co my dziewczyny sobie cenimy ;) Poza tym od pewnego czasu, ubieram tylko takie rzeczy.. Wygodne, więc już w ogóle uważam je za dobry zakup :) 
W zestawieniu z innymi rzeczami, nie są trudne. Kolor camelowy jest już teraz prawie tak samo uniwersalny jak szary czy czarny.. Przynajmniej ja tak uważam :)





Kurtka - PULL&BEAR || Spodnie - TERRANOVA || Czapka - NEW LOOK || Rękawiczki - F&F || Buty- LEE COOPER


A tu już Wam znana, najlepsza przyjaciółka - aktualna Pani fotograf :)

Pozdrowienia i do zobaczenia w następnym poście! :)



38 komentarzy:

  1. tez od jakiegoś czasu zastanawiam się nas takimi butami :). jednak wiązałoby się to u mnie z zakupem innej kurtki :P, dlatego wciąż czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna kurtka :) dawno ją kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty śliczniaku <3 tez chce takie butki tylko rozowe;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty do mnie nie przemawiają ale cała reszta świetna! Rękawiczki chętnie bym przygarnęła. Ogólnie bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasują Ci ;) fajnie w nich wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie:) oj co byśmy bez tych przyjaciółek zrobiły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna czapa i jesteś max śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te buty :) A Ty jak zawsze śliczna jesteś. :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile zapłaciłaś za te butki? Nie mogę ich znaleźć na stronie LEE COOPER.

    OdpowiedzUsuń
  10. mi bardzo podoba się kurtka :)

    http://timeforpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. podobaja mi sie te buty;) kurtka również:)

    zapraszam do mnie na KONKURS;) do wygrania TOREBKA;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie :)
    zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania buty :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz;p
    czapka super;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiego używasz podkładu? I jaki to odcień?

    OdpowiedzUsuń
  15. Attractive componеnt οf content. I јust stumbled upon your weblog and in асcesѕiοn cаρital tо claіm
    that I acquirе іn fаct loѵed асcount your blog
    posts. Anywaу I will be subscribing in your augment or eѵen Ι aсhіеѵеmеnt you get
    right of entry to conѕiѕtently
    quickly.
    My site ; buy crystal

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful!


    Thanks for Posting <3!
    Sandra Lucia
    x

    OdpowiedzUsuń
  17. buciki bardzo mi sie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  18. hej masz pięknie wyregulowane brwi :) sama je robisz czy to za sprawą kosmetyczki? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super stylizacja *.*
    zapraszam www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te buty na Twoich nogach! Świetna, taka luzacka stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. podbijam , masz śliczne brwi to jest pernametny?

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie nie. Maluje brwi cieniem brązowym + tak specjalnie ścięty pędzelek. Od czasu do czasu henna :) dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog! Uwielbiam czytać Twoje notatki i te Twoje cudne stylizacje... :) Pozdrawiam! http://carooolaaa.blogspot.com/ ps. Buty miodowe jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny blog.
    +Obserwuje licze na rewanż .

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka ty jesteś śliczna :o :*
    dodaje. :) faajna czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa stylizacja, lubię to! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. swietna ta Twoja kurtka, musze sobie taka kupic;))
    cala stylizacja genialna!
    obserwuje;))

    OdpowiedzUsuń
  28. z niecierpliwością czekam na nowy post! ;)Pati

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twój blog ! ;*
    Jesteś prześliczna i masz świetny styl ;d !
    Lubie tu zaglądać i podziwiać kolejne stylizacje ;) !


    Zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie każde żółte buty to miodówki! To nie są miodówki.

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin