5 stycznia 2013

Nowości :)

24 komentarze:
 
W tym roku raczej nie wpadłam w zakupowy szał na wyprzedażach, porównując z tym co było w zeszłym roku !

Ale nie powiem, że trochę nowości się znalazło :) Jednak porównując zdjęcie z zeszłego roku, z dzisiejszymi stwierdzam, że trochę ten styl się zmienił. Głownie chodzi o kolorystykę ubrań. Zawsze miałam pełno np butów, brązowe, beżowe, szare - ale nigdy czarnych. Tak samo np marynarki, czy zwykłe bluzki. Kiedyś kupowałam ubrania bez przemyślenia! A bo jest tanie, na pewno się przyda.. A potem stałam przed szafą pełną ubrań i nie miałam się w co ubrać! Teraz już to zmieniam! Staram się kupować z głową, mimo, że wydaję na rzeczy dużo pieniędzy :(



Handbagheaven.pl to sklep, w którym znajdziecie torebki damskie znanych polskich i zagranicznych marek, takich jak David Jones, Lantadeli, Labellau, Castella, Vera Bags, Systyle. Torebki na ramię, do ręki, duże, małe, z prawdziwej skóry jak i z tej ekologicznej, wszystko tam jest :) Miałam okazję 'wypróbować' jedną z torebek Davida Jones'a, ze skórki ekologicznej. Minęły dwa miesiące ( po codziennym noszeniu ) - nic się z nią nie dzieje. Trzymam dosyć dużo przedmiotów w torebkach i często ramiączka się rozpruwały, a torba od spodu była wytarta. Póki co ta jest w stanie idealnym :)


Zaczynając od lewej :
Spodnie H&M, mają fajne przeszycia wzdłuż nogi.
Spodnie dresowe Bershka - aktualnie jestem w nich zakochana, pojawi się z nimi osobny post :)
Marynarka Internacionale - w końcu prosta, długa, czarna marynarka :)
Sweterek i bluzka ze złotymi zameczkami - kupiłam je na allegro (za 30 i 20 zł) 
Podaje poniżej link, może i Wy znajdziecie dla siebie coś fajnego. A jeśli chodzi o materiał i wykonanie, bardzo dobre :)
Biała koszula H&M - delikatna mgiełka.
I sukienka z kołnierzykiem, który ozdobiony jest perełkami H&M.

I nie zabrakło również kolejnych okryć wierzchnich :) Zaryzykowałam kupując ponczo - ale to akurat nie jest takie pospolite. Jest z materiału przypominający ten z polarów, baaaardzo ciepły i bardzo fajnie wygląda, kupiony na allegro za niecałe 50 zł :) I puchowa kurteczka z Tally Weijl, zauważyłam, że mnóstwo takich kurtek chodzi po mieście, ale nie mogłam z niej zrezygnować, tym bardziej, że była na przecenie!! :)

Moje spostrzeżenie oglądając te zdjęcia to to, że każda z tych rzeczy ma element złotego. I to racja, spodobały mi się rzeczy posiadające złote zamki, czy guziki :) Nadają one hmm 'elegancji'? Nie wiem, w każdym razie teraz tylko za takimi się rozglądam :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ale odbiegając od tematu wyprzedaży. Nastąpiła pewna zmiana, mianowicie podpisałam dzisiaj umowę w nowej pracy, mam nadzieje, że będzie ona na dłużej! Póki co zapowiada się super, ale nie zdradzam więcej, aby nie zapeszyć! :)

Pozostawiam Was z paroma zdjęciami, m.in moim abyście nie zapomniały jak wyglądam, a przez to, że pisze posty rzadko to jest to całkiem możliwe ;))))


Trzymajcie się ciepło :)


24 komentarze:

  1. ja 2 bransoletki kupiłam na wyprzedaży w Pull&Bear i Gladiurs czy jakoś tak

    only-colorful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Literka "M" na szyi , to literka imienia twojego chłopaka tak ? ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubrania przepiękne, mój gust i moja kolorystyka. Mam podobne dresowe spodnie, ale z zary, są świetne, można je fajnie połączyć i stworzyć sportową elegancję. Mogę mieć pytanie co do ceny koszuli ze złotymi guziczkami z H&M i sukienki z perełkami? I czy kupiłaś je na wyprzedaży czy są to nowości? Zakochałam się ! Gorąco pozdrawiam. Asia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za obydwie te rzeczy zapłaciłam 10 funtów na wyprzedaży. Kupiłam je w Anglii i powiem szczerze, że w Poznaniu w H&Mie nie widziałam ich :(

      Usuń
  4. No ja również jestem z Poznania, tzn tu studiuję i pamiętam że te koszule akurat były u nas, żałuję że wtedy nie kupiłam, ale te sukienki nigdy jakoś nie rzuciły mi się w oczy. Ahhh, tych dwóch rzeczy szczególnie zazdroszczę! :) Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne nowości, super torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo tych nowości, jeżeli mówisz, że nie jest tego dużo, to zastanawiam się jak musiały wyglądać twoje łupy wyprzedażowe z poprzedniego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka z perełkowym kołnierzykiem jest super

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę, przepiękne zakupy :-)
    a ponczo - fantastyczne, mogłabyś podesłać link?
    z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi sie bardzo podobaja te dresowe spodnie! sa cudowme:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne te botki! Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy. :) Kołnierzyk. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Julio mogłabyś podać dokładny link do tej genialnej torebki, bo przeglądajac torebki po kolei nie mogę jej znaleść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.handbagheaven.pl/czarne-torebki/3762-torebka-kuferek-z-paskiem-w-kolorze-czarnym.html

      Usuń
  13. Uwielbiam torebki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne nowości :). Czekam aż je ukarzesz na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny blog . http://rawr-wiksoon.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny blog :)) http://rawr-wiksoon.blogspot.com/ zapraszam na mój :D

    OdpowiedzUsuń
  17. tez mam te kurtke z Tally i tez polecialam na zlotko :D
    szkoda tylko, ze nie ma kaptura.

    OdpowiedzUsuń
  18. mogłabyś podać link do aukcji z ponczem ? ;)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin