23 stycznia 2013

:)

44 komentarze:
 
Hej! Jak Wam mija ten ponury, przygnębiający styczeń?
Nie uważacie, że pierwsze dwa miesiące Nowego Roku ciągną się najdłużej?!
 Dla mnie styczeń i luty są najgorszymi miesiącami. Z niecierpliwością czekam na wiosnę.
Jest mnóstwo powodów - dlaczego?! 
Po pierwsze pogoda - raczej nie lubię zimy, albo może powiem tak : Nie lubię zimy jaka u nas jest. Jest ciemno, szaro i ponuro, dobrze, że chociaż spadł śnieg ;)
Po drugie, nie lubię zakładać na siebie 5 par grubych swetrów, legginsów pod spodnie, a szalem obwiązać się tak, ze widać mi tylko oczy, tylko dlatego, żeby było mi ciepło :D 
A po trzecie - trwająca w tym czasie sesja egzaminacyjna. 
Niestety, ale żaden z tych powodów nie motywuje mnie do wyjścia z domu. Nic tylko siedzieć w domu, z ciepłym napojem i z głową w notatkach i tymi sposobami przeczekać zimę :D

Tak więc, wybaczcie kolejną nieobecność tym razem usprawiedliwioną mocnymi argumentami!
Ale teraz chyba każdy myśli o ciepłym domu i odpoczynku. A ja zostawiam Was ze zdjęciami :)



Piżamka - BIELIZNA EROTYCZNA || Zakolanówki - INTERNACIONALE 



44 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Uwielbiam ten ciepło-domowy klimat, gdy za oknem pruszy śnieg a termometr straszy ujemnymi temperaturami :D

    obserwuję :)
    www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładnie się cieszysz :)

    zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu, w którym do wygrania bon na zakupy w sklepie internetowym Merg.pl! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. od dwóch pierwszych zdjęc nie idzie oderwać oczu, są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia:) taka zgrabna jestes:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna pidżamka, super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia i te tatuaże... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech.. mi też się dłuży ta zima,ale przynajmniej wszystkie sesje już za mną... życzę powodzenia:) Fajne fotki.

    http://wyskoczyospodpazurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia ^^
    I widzę tatuaże ile ich masz ? 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodkie zdjęcia, nie można oderwać od nich oczu ;)
    Widzę, że co do zimy to mamy idenyczne poglądy ;D heh zmrzluchy z nas ;D

    powodzenia na sesji :* ja zaczynam swoją od poniedziałku ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia:)Ja też nie lubię zimy i tego ubierania tony ciuchów na siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też z niecierpliwością wyczekuję wiosny :)

    Czekamy na stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne fotki ;) Ipad dobrze się spisuje? Aktualnie stoję przed dylematem nabycia i właśnie nie jestem do końca pewna czy warto... Doradzisz? Jeżeli to możliwe, pokaż swój pokój, bo jestem bardzo ciekawa jak go urządziłaś ;)
    Dla mnie styczeń i luty to też najdłuższe ( a tym samym najgorsze) miesiące w roku.
    Pociesza mnie myśl o nadchodzącej małymi kroczkami wiośnie :)

    Pozdrawiam i trzymam kciuki za sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to razem czekamy na koniec zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty jesteś taka śliczna,że jakbym była gościem to już bym w Poznaniu siedziała i wypatrywała pięknej Julii :* ;) hihi
    Poza tym przez bloga ciężko stwierdzić jaki kto jest naprawdę, ale jestem w 100% przekonana że Twój charakter jest jeszcze lepszy niż Twoja uroda,a jesteś najpiękniejsza :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powinno być zabronione być takim ładnym i zgrabnym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjecia. Masz cudowne tatuaże:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że jesteś takim samym zmarzluchem jak i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś przepiękna i masz świetne nogi, pozazdrościć tylko! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś taka śliczna... :(

    OdpowiedzUsuń
  21. ten tatuaż na obojczyku jest wspaniały! Już od jakiegoś czasu myśle o takim i te zdjęcia mnie chyba przekonały, żeby w koncu iść do studia!: )
    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczo wyglądasz!! a piżamka pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie kupiłaś to etui na telefon tego królika ? ;P Wgl. jaki masz telefon ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde nie pamiętam, to było dawno, w jakimś sklepie w Anglii :P

      Usuń
  24. zrob post o kometykach na codzien :) do makijazu i pielegacji! Prosze ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś bardzo fotogeniczna :)) Pięknie wyglądasz, bardzo naturalnie.
    Świetne tatuaże.
    Będę wpadała częściej. Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie :)
    www.missionpassionfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana co za napis masz na obojczyku? POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli dobrze widzę to ,, The Sky is the limit''

    OdpowiedzUsuń
  28. co to za napis na obojczyku???

    OdpowiedzUsuń
  29. witam :)) powiedz mi gdzie kupilas pizamke? :)) tez taka chce :))

    OdpowiedzUsuń
  30. moglabys mi powiedzieć jaka czcionką masz zrobiony tatuaż na obojczyku? :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Co masz napisane na nodze? :)) bo masz te dwa tatuaże napisy tak? na obojczyku i nodze?

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin