9 października 2014

Floral pants

27 komentarzy:
 
Na dzisiaj przygotowaliśmy dla Was codzienną, sportową i prostą stylizację. Głównym i najbardziej rzucającym się w oczy motywem są tutaj spodnie, kwiatowe w stylu baggy. Kwiaty w tej części garderoby pojawiły się już parę lat temu, ale wtedy jeszcze nie mogłam się do nich przekonać, a teraz skradły moje serce. Żeby zestaw nie był przekombinowany to resztę elementów dobrałam w odcieniach czarno białych. Białe trampki, biała bluzka i czarna ramoneska, która dodaje stylizacji charakteru. Miłego oglądania :)
Pozdrawiamy. 
Kurtka - TKMAXX
Spodnie - METKA
Buty - YUPS

27 komentarzy:

  1. kochana masz cudowne włosy ;) :) Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :))
    skarpetki Ci sie smiesznie ulozyly, jedna wyzej a druga nizej ;)

    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie!
    skarpetki Ci sie smiesznie ulozyly, jedna wyzej a druga nizej ;)

    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny zestaw, a ramoneska idealna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne spodnie! Ale mam pytanie... bo widzę, że są one w rozmiarze oversize, więc jak myślisz, czy wejdzie w nie osoba nosząca "na dole" rozm. M-L? Z naciskiem na rozm. L :)
    Dzięki i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna skarpeta ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look ;-) cudne spodnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. I właśnie takie stylizacje najbardziej lubię, proste i wygodne a zarazem dobrze wyglądające :) Spodnie są świetne, nawet gdzieś jakiś czas temu widziałam bardzo podobne w całkiem fajnej cenie, ale przeszłam obok i do teraz żałuje. PS masz tylko jedną skarpetkę czy mi się wydaje? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam twoją urodę :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak robisz takie delikatne fale na włosach? Wyglądają pięknie i bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i doskonała Twa uroda!:-)Fantastycznie, kolorystyka idealna i te buty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrób notkę o swoim makijażu, jak robisz go krok po kroku i jakich używasz do tego kosmetyków:)
    Najlepiej filmik, tylko żebyś Ty sama się malowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, całkiem fajny pomysł. Myślę, że mogę coś podobnego zrobić.

      Usuń
    2. Fajnie:) już się nie mogę doczekać :)

      Usuń
  13. Mogłabyś zrobić post o sobie, chłopaku, waszym wspólnym życiu i mieszkanku? Bardzo jestem ciekawa jak wam się mieszka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszka Nam się dobrze. Jakby nie patrzeć to pół roku zleciało w sekundę :) a co do opowiedzenia o Nas to nie wiem czy chcemy, aż tak wchodzić w szczegóły Naszego prywatnego życia ;)

      Usuń
  14. Widzę ze sprzedajesz czasem buty, akcesoria. Nie chciałabyś zorganizować imprezy gdzie można byłoby przyjść ze swoimi ciuchami i się wymienić czy sprzedać? :-) ja osobiście nie mam czasu żeby wystawiać ciuchów w internecie i myślę że sporo dziewczyn ma podobny problem. A dla Ciebie było by to fajne wyzwanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz po raz są organizowane spotkania z takimi wyprzedażami. Np w ten weekend było takie coś w Pestce. Organizowała to Szafa.pl ;)

      Usuń
    2. jak będę coś wiedziała na pewno dam znać :)

      Usuń
  15. A nie orientujesz się kiedy znowu coś takiego w Poznaniu może być? :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy!!!;( No, ale tak czy siak pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja! Mam pytanko, gdzie kupiłaś spodnie?! Są rewelacyjne! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. masz przepiękny makijaż....taki delikatny

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin