6 lipca 2014

Black and White

25 komentarzy:
 
Kto obserwuje bloga oraz Instagram ten wie, że w czwartek miałam oficjalne zakończenie roku akademickiego! Wiele osób pytało mnie czy wybieram się na magisterkę!? Odpowiedź jest prosta. W październiku rozpoczynam kolejne moje dwa lata nauki i mam nadzieję, że przed moim nazwiskiem pojawi sie MGR. Życzcie mi powodzenia!

Dawno nie pojawiła się u mnie tego typu stylizacja ;) Pora to zmienić!
 Jakbym miała nazwać ten outfit w dwóch słowach byłaby to elegancja i schludność. Tym razem wybrałam dwa dominujące kolory biel oraz czerń. Do zdjęć wykorzystałam bluzkę z długim rękawem i falbanka w dolnej jej części. Długie czarne spodnie, balerinki z odkrytymi palcami oraz skórzaną torebkę ;) 

Bluzka - SHEINSIDE
Buty - ZBYCH
Naszyjnik - SHEINSIDE
Spodnie - TKMAXX
Zegarek - ODINIS
Torebka - VEROSTILO

25 komentarzy:

  1. Cudnie wyglądasz, bluzeczka i buciki są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W każdym zestawie wyglądasz super, co tu dużo mówić. Buty bez palca do mnie nigdy nie przemawiały ale te są świetne! A te paznoookcieee- cudo! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja ładna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością zawsze czekam aż dodasz coś nowego na instagramie, fb czy blogu ;) Śliczna stylizacja, zresztą jak zawsze ;) A jeśli chodzi o kolor włosów, to moim zdaniem ładniej Ci w ciemnych ;) Uważam że podkreśla twoją urodę i uwydatnia ją ;) Ale w tych też ładnie ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny masz kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jakoś zdjęć, a Na ciebie nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te buty.. ale czy są wygodne.? ; )))

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik i bluzka piękne! Podarowałabym sobie tylko zdjęcie ze zbliżeniem na okłaczone spodnie i brązową torebkę, coś mi nie pasuje, a za wiele nie przełamuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz cudownie gladka twarz ,<3

    OdpowiedzUsuń
  10. W temacie "schludności" to bym troszkę polemizowała. Tak jak ktoś to wyżej trafnie zauważył, te "okłaczone"spodnie z deczka zniechęcają. I włosy... poza tym jestem zachwycona bluzeczką i butami, stopy się w nich bardzo ładnie prezentują;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co nie tak ma z włosami?! Sa piękne przeciez. A co do "schludności" to nie czepiajcie sie o szczegóły okłaczone spodnie? Really? Chciałabym zobaczyc czy twoje czarne spodnie sa po kilku h noszenia idealnie czyste. Pozdro. A Ty Julka olej takie gadanie :) Szkoda nerwow. Jestes super osoba! Podziwiam Cie.

      Usuń
  11. Świetna, klasyczna stylizacja :) Wyglądasz świetnie :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w zegarku <3 booski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powinnas czesciej sie ubierac wlasnie w takie zestawy jak w tym poscie, a nie tylko na sportowo :P nie zrozum mnie zle :* bo w tej stylizacji wygladasz przepieknie - kobieco, elegancko i z klasa :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale wyglądasz:* Uwielbiam Twoje oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedna z lepszych stylizacji :) ale czy te butki Cię nie obtarły przypadkiem?:)
    G

    OdpowiedzUsuń
  17. http://www.aliexpress.com/item/Fashion-Alloy-Top-selling-colorful-enamel-bib-statement-collar-necklace/796132569.html a a tu naszyjnik za niecałe 4 $

    OdpowiedzUsuń
  18. Julka mam pytanie odnośnie formy płacenia na stronie sheinside, płacisz kartą kredytową
    czy za pomocą Paypal? pytam bo nie posiadam karty a tym drugim sposobem nigdy nie płaciłam więc
    niew iem jak to wygląda ' w praktyce ' .

    OdpowiedzUsuń
  19. O mój! Przecudne te balerinki! <3 *__* gdzie je kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej:)
    Jak Ci się nosi ten zegarek od Odinis? Zastanawiam się nad zamówieniem zegarka z ich strony, ale nie mogę nigdzie w internecie znaleźć opinii o tym sklepie i ich zegarkach, więc daj znać co myślisz o tej firmie :) Pozdarawiam

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin