24 września 2013

Cobalt jacket.

38 komentarzy:
 
Mam dzisiaj dla Was kolejny post z serii rozpogodzenia Waszych nastroi w te przygnębiające jesienne dni.
Przygotowaliśmy go już jakiś czas temu, kiedy jeszcze świeciło słonko. Zestaw sam w sobie nie jest przepełniony kolorami, ale tło za mną jest bardzo przyjemne i ciepłe.
Kobaltowy kolor z reguły jest ciężkim kolorem, jeśli chodzi o zestawienie go z resztą garderoby, dlatego, żeby nie kombinować połączyłam go z czarną sukienką i czarnymi balerinkami. 
Mam nadzieję, że przypadł Wam do gustu zestaw :) Zostawiam Was ze zdjęciami 
i miłego wtorkowego wieczoru :)
Marynarka - ROMWE || Sukienka - COCOMODA || Balerinki - MARKS&SPENCER ||
 Bransoletka - Malki

38 komentarzy:

  1. baleriny marksspencer ale gdzie sa na zdj? ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa widoczne na filmiku ;) on takze dotyczy posta ;)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz :-) Polska złota jesień na zdjęciach, szkoda, że moje miasteczko ominęła ;-) Czuję jakby lada dzień miała być zima!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuś, jak ja bym chciała mieć tak idealnie gładką twarz <3
    Fikuśne kokardki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żakiet ma świetne kolory, robi całą stylizację ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ze nie ma zdj. Jak stoisz :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet balerinek nie widac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do postu jest takze filmik gdzie sa widoczne

      Usuń
  7. na żadnym zdjęciu nie widać tych balerinek

    OdpowiedzUsuń
  8. ile zaplacilas za ten zegarek?

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. kolczyki są prezentem od Mateusza ;), w jednym komentarzu Paulina napisała, że są z Pepco ;)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. jakiej farby do wlosow uzywasz i jaki to kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy farbowałam w salonie więc nie wiem jaki to kolor ;)

      Usuń
  12. piękne zdjęcia, jesteś prześliczna !! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo kolczyki z Pepco teraz żaluję że ich nie kupilam :)
    marynarka jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd bransoletka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletka z Malki ;) https://www.facebook.com/Malkiszia?fref=ts

      Usuń
  15. marynarka jest genialna! <33333

    OdpowiedzUsuń
  16. co robisz, że masz tak piękną cerę ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja! Ja też mam taki kobaltowy żakiet sprawdza się w outfitach:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz rewelacyjnie, marynara jest boska!!

    OdpowiedzUsuń
  19. okularki korygujące czy zerówki?:) ślicznie wyglądasz w nich:)

    OdpowiedzUsuń
  20. brakuje mi Twojego uśmiechu na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wyglądasz w ciemnych jak i jasnych, neonowych kolorach! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Julia, moglabys zmienic czcionke i kolor tekstu ? Bo az tego czytania az oczy mnie bola. :0)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie Ci w takim kolorze :)
    Kochana zdradź proszę jaki masz podkład i puder :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład to maybelline fit me i do tego kulki z Avonu ;)

      Usuń
  24. Śliczny ten żakiet ! !:)) Idealnie do Ciebie pasuje ten kolorek;* miałam kiedyś w takim kolorze, i teraz żałuję, że sprzedałam.. Masz swietnego bloga i świetne stylizacje - nie są zbyt 'wydziwnione' i nie są takie na siłę, jak u niektórych blogerek :)
    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale słodkie kolczyki :) Pani włosy układają się tak naturalnie? Pięknie wyglądają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) a włosy delikatnie podkręcam na prostownice ;)

      Usuń
    2. O, prostownica to mój przyjaciel więc muszę kiedyś spróbować :) Dla takiego efektu warto :)

      Usuń


  26. Review my web blog: homepage ()

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin