7 marca 2012

Pomarańczowa marynarka!

53 komentarze:
 
Hej! Dzisiaj taki szybciutki wpis. Wczoraj byłam z koleżanką przejść się po sklepach i w moje ręce wpadła elastyczna spódniczka, w której najbardziej podobają się wzory. Bardzo ciekawe jak dla mnie :) Od razu pomyślałam o pomarańczowej marynarce i zakolanówkach, które jak mówiłam będę często zakładała. Zdjęcia robione były w pełnym słońcu i w dość nieciekawym miejscu, ale mam nadzieję, że jakoś to wyszło :)






Marynarka - H&M | Spódniczka - NEW YORKER | Bluzka i Torebka - PRIMARK| Buty - NEW LOOK


Poza tym chciałabym Was o coś prosić!
Wczoraj wspominałam, że byłam na sesji zdjęciowej, którą robił KRZYSZTOF BUDYCH.
Bierze on teraz udział w konkursie, w którym można wygrać fajne nagrody, przydatne do tego co robi oczywiście :)  
I chciałabym Was poprosić, abyście weszły w poniższy link:


I oddały głos na niego! Każdy jeden głos jest dla niego bardzo ważny! A dla Was jest to dosłownie ułamek sekundy, żeby kliknąć ''głosuj'' :) 

Wchodząc w galerie jego zdjęć, również możecie zagłosować :)

A więc zapraszam Was na jego profil! I z góry dziękuję za wszystkie Wasze oddane głosy! :)



Pozdrawiam!
 


53 komentarze:

  1. Świetna jest ta spódniczka! Bardzo udanie połączyłaś ją z pomarańczem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest świetna ! Wzory przyciągają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  3. I marynarka, i spódnica świetne, ale razem, to już rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoja spódniczka i chyba wstąpię do New Yorkera, chociaż nigdy tego nie robię :D

    Pozdrawiam i zapraszam na www.mojemaleopowiesci.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny secik:))))


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam już tą spódniczkę, świetna jest, fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wszystko razem wygląda ;)
    a skąd płaszczyk ? <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wszystko zgrane, fajna torba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka jest świetna i bardzo fajnie ją zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. połączenie nie dla mnie, ale Ty wyglądasz bardzo fajnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tylko przeczytałam wpis o spódniczce, pomyślałam o NY;) Jak ją zobaczyłam, wiedziałam, że NY;) wczoraj mierzyłam taką, ale różową;) szkoda, że u mnie nie było takiej, jak Twoja:) Fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta marynara:) Złote guzki są superowe:) Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jako, że jestem fanką wszystkich marynarek ta też mi się bardzo podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Połączenie marynarki i spódnicy super!

    OdpowiedzUsuń
  15. przesliczna ;-):* super spodniczka!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna marynarka ♥ wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja marynarka jest przepikena :)

    OdpowiedzUsuń
  18. marynarka jest przepiekna, w ogole swietny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna marynarka :)
    Jej twoje nogi są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. glos oddany, podoba mi sie torebka, zaraz zaczynam poszukiwania

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna spódnica i świetnie komponuje się z całą resztą:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie wyglądasz, marynarka i ta spódniczka są śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  23. super spódniczka, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo wszystko pięknie wygląda:)
    spódniczka i zakoloanówki no i marynarka...marzy mi się pomarańczowa...no i żółta i różowa;p
    hahah:)
    naprawdę wszystko razem świetnie wygląda:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja szukam tej spódnicy w łódzkich new yorkerach już od miesiąca i nigdzie nie ma… Dlatego zazdroszczę, że udało Ci się ją znaleźć. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pomarańczowa marynarka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. marynarka świetna, złote guziki nadają jej szyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne marynarka, sama poszukuje czegoś w tym kolorze ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;))
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz perfekcyjnie:-) ponowie pytanie jaki masz kolor włosków kupionych ze sklepu cosmoshop??? bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie na tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  31. e noo, świetnie wyglądasz, spódnica i marynarka są reweelacyjne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny look!

    http://nataliesstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. marynarka <3
    świetne :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietnie wygladasz :) musze sprawic sobie ta spodniczke bo mega mi sie podobala na tobie :) pozdrawiam i zapraszam takze do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolor marynarki jest świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  36. marynarka absolutnie cudowna, krój, kolor, guziki piekności :) strasznie podobaja mi się zakolanówki, może się wreszcie do nich przekonam i sama zacznę je nosić ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny outfit !
    U nas nowość, zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna marynarka :)
    Zapraszam do mnie http://fashionbykinia.blogspot.com/

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczna sukienka pastelowy fiolet zapraszam
    http://moda.allegro.pl/sliczna-sukienka-tulipan-pastelowy-fiolet-s-m-i2199830261.html

    OdpowiedzUsuń
  40. marynarkę masz świetną :) jesteś chyba od nich uzależniona :) bo masz sporą kolekcję :) fajnie połączyłaś ją ze spódniczką, która ma śliczny wzór :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. całość super:) gdzie kupilas zakolanowki?

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin