14 września 2011

Wedgesy.

13 komentarzy:
 
Cześć! :)
Jak Wam minął dzień? :)
Ja pokażę Wam mój dzisiejszy outfit, w którym są moje nowe buty, z WGO, za jedyne 65 zł :P Mimo koturnu, są wygodne, ponieważ jest on, że tak powiem 'miękki', chociaż po całym dniu na nogach, gdzie tylko chodzisz i chodzisz, to nogi trochę bolą, a co najlepsze, bolały mnie pośladki :D ( nie trzeba ćwiczyć :D hehe)

Byłam rozwozić CV po centrach handlowych, we większości kazali zostawić, bo 'poszukiwanie ludzi' zmienia się z dnia na dzień, w niektórych sklepach szukali.. no nic zobaczymy, może ktoś się odezwie, a ja mam zamiar rozwozić jeszcze w inne miejsca.. ehh mam nadzieje, że coś się dla mnie znajdzie, tym bardziej, że jestem tylko dyspozycyjna od poniedziałku do piątku ( z czego w piątek po południu zaczynam już szkołę ) hmmm.. czas pokaże ;) trzeba czekać :)









Moje spodnie z dziurami już znacie, z każdym praniem dziury są coraz to większe, także nie wiem ile jeszcze je ponoszę :D Do tego również znana marynarka z Vero Mody, która jest w ogóle hitem! Jedna jedyna była na wyprzedaży i to jeszcze dorwałam ją w przymierzalni ( komuś widocznie nie pasowała ) cena 59,99 zł, a przy kasie rabacik i w sumie zapłaciłam za nią 47 zł, także w porównaniu do podobnych marynarek w znanych sieciówkach typu H&M czy Zara, to prawie jak za darmo :) Do tego torebka z Primarku, w sumie znana na allegro, wyrwałam ją za 3 funty ( była redukcja cen) I zwykła biała bluzeczka pod marynarkę :)
Myślę, że patrzyli na mnie źle w tych wszystkich sklepach ;) hehe

(ale się rozpisałam :D)
Pozdrawiam Was:*

13 komentarzy:

  1. kochana wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny blog :)
    bardzo ladne outfity super styl ! ;D
    Dodaje do obserwowanych ! =)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś piękna i ślicznie wyglądasz :) dodaje do obserwowanych, a w wolnych chwilach zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy blog :) dodaję do obserwowanych i również zapraszam do obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo śliczna z Ciebie dziewczyna. :) Na początku dowiedziałam się, że studiujesz kosmetologię. Brawo! :D Ja jestem na drugim już roku na tym samym kierunku, tyle, że na drugim końcu Polski, w Bielsku-Białej. ;) a już w niedzielę jadę odbywać praktyki !
    Powodzenia w prowadzeniu bloga, będę odwiedzać. :)

    soem

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit! Jesteś bardzo ładna!;)
    Zapraszam tu: www.thehajnowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog i śliczna dziewczyna :)
    Dodaje do obserwowanych :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    n3sti

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja i ekstra buty;)
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin:)
    http://anormalnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. buty prezentują się wspaniale, no a jeżeli kształtują pośladki przy okazji... ;D.
    Bardzo ładny, klasyczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog, super zestaw,śliczna dziewczyna, oby tak dalej. :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://anitaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się połączenie eleganckiej góry z poszarpanymi spodniami, które kojarzą się z luźniejszym lookiem ;) Świetne zestawienie :)



    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz! Buty ekstra, mam identyczne hihi!!;)Zostaję obserwatorem i zapraszam do obserwowania mojego bloga.Pozdrawiam
    http://plantofelek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin